השתלות שיניים ביום אחד

מראה שיניים מוזנח ולא אסתטי הוא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בחברה המודרנית. האוכל והשתייה שאנו צורכים, אי הקפדה על ניקיון מלא של חלל הפה וזיהומים, גורמים לריקבון של שורש השן. כתוצאה מכך, טיפולים נרחבים של עקירה ותהליכים של שיקום הפה, הופכים נפוצים יותר ויותר. השיניים התותבות שהיו בעבר תחליף שכיח,

הפכו כיום לפתרון מיושן, לא אסתטי ואף לא בריא משום שהן אינן קבועות בחוזקה בתוך חלל הפה ולכן, זזות ונעות ואינן מאפשרות אחיזה טובה ושימוש מלא בלסת. כמו כן, מצטבר עליהן ולצדן לכלוך היוצר זיהומים נוספים בחלל הפה.
הפתרון החדיש והמתקדם ביותר בימנו הוא השתלות שיניים ביום אחד. בתהליך זה, שיקום הפה כולו נעשה בפגישה אחת בלבד ובה מורכבים אל תוך הלסת שתלי שיניים המבטיחים אחיזה טובה וחזקה של השן בחלל הפה.

באמצעות טכניקה הקרויה all on 4 נקבעים בלסת ארבעה שתלי שיניים בלבד עליהם מורכבת מערכת השיניים החדשה.

המשמעות של השתלות שיניים ביום אחד היא לא רק קיצור התהליך של קביעת השתלים הדנטליים אלא קיצור תהליך ההחלמה מאחר ויש צורך בארבעה שתלים בלבד.

All on 4 מאפשרת את שיקום הפה באופן מושלם, כך שעוד באותו היום יוצא המטופל עם חיוך זוהר ומלא שיניים לבנות.
באופן כללי, השיטה של השתלות שיניים ביום אחד באמצעות טכניקת all on 4 מאפשרת להחליף את השיניים הלא בריאות והלא אסתטיות, באופן מהיר ואיכותי, כמעט ללא כאבים וללא צורך בתהליך שיקום ארוך. אחוזי ההצלחה של שיטת all on 4 הם גבוהים מאוד וזאת במידה והם נעשים במרפאה מקצועית ועל ידי רופא מוסמך בתחום. במקרים אלו, שיקום הפה כולו ולא רק שיניים בודדות מתאפשר באופן מלא בתהליך שנמשך כשלוש שעות בלבד.
בטרם תחילת הטיפול, מתבצעות בדיקות התאמה, נעשים צילומים מקיפים של חלל הפה ומוכנים שתלי השיניים. באם יש צורך להחליף מערכת שיניים שלמה, נקבע מועד בעבור השתלות שיניים ביום אחד בטכניקה של all on 4, אשר במהלכו מוברגים השתלים אל הלסת ועליהם מרכיבים את הכתר שהוכן מבעוד מועד.

בתהליך זה אין צורך בחיתוך קשה של החניכיים או בפרוצדורות של השתלות עצם או הרמת סינוסים וכתוצאה מאלה – בתפרים כואבים ומיותרים.

All on 4 מאפשר לרופא לבצע תהליך של שיקום הפה באמצעות השתלות שיניים ביום אחד כך שהמטופל יוצא בתוך כמה שעות עם מערכת שיניים חדשה,

יפה ותקינה המתאימה בדיוק למידותיו.

למידע נוסף: המלצות על ד"ר רוני אמיד

שליחת תגובה