שינה טובה – מתכון לחיים בריאים

שליש מחיינו עובר עלינו בשינה ולכן, תנומה טובה היא מתכון לחיים בריאים. מזרנים הם אחד הדברים הבסיסיים עליו נשענת איכות השינה ומניעה של הפרעות שינה כרוניות

מי מאיתנו לא ניסה לישון על מזרון קפיצים ישן ורעוע? קפיץ אחד חודר לצלעות, השני דוקר את הירך והשלישי נכנס ישר לתוך עמוד השדרה. בבוקר, אנחנו קמים יותר עייפים ממה שהיינו כשנכנסו למיטה ומנסים להעביר את היום בלי להירדם בעמידה.
מי שידע את אותו מזרון קפיצים ארור יודע כי מזרון קפיצים איכותי הוא התשתית עליו נבנית איכות חיים. חוסר שינה לא רק גורם לעצבנות וחוסר תשומת לב שעלולה להפריע בשגרת חיינו, הוא אף ממש מסוכן לבריאות שכן, באם לא נאפשר לגוף שלנו לנוח, הוא לא יהיה מסוגל לתפקד כלל. גם כאבי שרירים, כאבי גב וצוואר הם תופעה שכיחה בקרב הישנים על מזרון קפיצים שאינו מותאם לגופם. לכן, רבים מבינים כי החלפה של מזרון קפיצים פגום לאחד מן הסוגים החדשים הנמצאים בשוק הנחשבים בעצמם מזרנים אורטופדיים, הוא השלב הראשון בדרך לחיים טובים ובריאים יותר.
ברמה הבסיסית, מזרון קפיצים השייך לקבוצת מזרנים אורטופדיים, מיוצר באיכות גבוהה ועל פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ומתוכנן להתאים לגופנו באופן הטוב ביותר ולספק תמיכה לכל עצם וכל שריר. באופן כללי, ניתן לחלק את מזרוני הקפיצים לשני סוגים עיקריים: האחד הוא מזרון קפיצים משולבים, כלומר מזרון ובו כל הקפיצים מחוברים בניהם ויוצרים מעין יחידה אחת, והשני הוא מזרון קפיצים מבודדים, אשר בו כל קפיץ ארוז בנפרד. חשוב לזכור, כי שניהם מזרנים אורטופדיים, אך יש בניהם הבדלים מסוימים, המשפיעים על רמת הקושי ואורך חיי המזרון.
כיצד לבחור מזרנים אורטופדיים?
מזרון קפיצים ישן ורעוע נזרק לפח? מצוין! הגיע הזמן לקנות לעצמכם מזרון קפיצים איכותי מקבוצת מזרנים אורטופדיים ששמעתם עליהם כל כך הרבה. מתלבטים איזה מהם לקחת אתכם הבייתה? הנה כמה עצות:
1. הקפידו לנסות את המזרן לפני הקנייה. אל תקנו בלי ששכבתם לפחות על כמה מזרנים אורטופדיים מחומרים שונים והשוויתם בניהם. כיום חברות מזרנים וחנויות רבות מציעות לכם לנסות את המזרן בבייתכם עם אפשרות להחזירו ולהחליפו באחר.
2. התייעצו עם המוכר לגבי הסוגים השונים של מזרנים אורטופדיים הקיימים בשוק. באם אתם סובלים מבעיות גב, ישנם מזרנים מיוחדים עבורכם, או אם אוהבים לישון על מזרן רך או קשה, תוכלו להתאים את החומר ממנו מיוצר המזרן לטעמכם.
3. בדקו שאותו מזרן קפיצים הוא בעל תו תקן רשמי מחברת היצרן.
4. מזרנים אורטופדיים, מגיעים עם אחריות לכמה שנים. הקפידו לקבל את תעודת האחריות עם הקנייה ולשמור אותה במקום בטוח בצירוף הקבלה.
אז למה אתם מחכים? צאו אל החנות ושיהיה לכם לילה טוב!

שליחת תגובה