טיפול באלרגיה בשיטת הקינסיולוגיה

מהי התגובה האלרגית?
תפקידה של מערכת החיסון שלנו הוא להגן על הגוף מפני פולשים זרים כמו חיידקים, נגיפים וטפילים ומפני רעלנים. כאשר היא מזהה שנשקפת סכנה לגוף היא יוצאת לפעולה כנגד הפולש. כשמערכת החיסון רגישה מדי היא מזהה בטעות חומר שאינו מזיק בדרך כלל כפולש (אלרגן) ואז מגיבה בייצור נוגדנים ושחרור היסטמינים המעוררים את התגובה האלרגית.

גורמים נפוצים לאלרגיה

טיפול באלרגיה באמצעות הרפואה הקונבנציונלית מתחיל בזיהוי  גורמי אלרגיה הקשורים במזונות, אבק, עובש, פולן, פטריות, צמחים, עקיצות חרקים, פרוות חיות ונוצות, מינרלים, מתכות, תרופות, תכשירים קוסמטיים, כימיקלים, חומרי ניקוי וכדומה.

 

אלרגיה בראייה הקינסיולוגית

אלרגיה היא אחת מתגובות הגוף למעורר מתח גלוי או סמוי שמקורו יכול להיות פיזי, כימי, רגשי, מנטלי, או אנרגטי. האלרגן יוצר חסימה בזרימת האנרגיה של ערוצי האנרגיה (המרידיאנים). הקינסיולוגיה כשיטה הוליסטית, גורסת שגם אם האלרגיה באה לידי ביטוי ברובד הפיזי, בדרך כלל היא נוצרת על בסיס רגשי. בראייה הקינסיולוגית, האלרגנים יכולים להיות גם צבע, צליל, סמל, רגש, מחשבה, התנהגות, סיטואציה ואפילו אדם מסוים שעלול לגרום לחסימה שמפרה את האיזון בגוף. בטיפול באלרגיה בשיטת הקינסיולוגיה אנו חושפים באמצעות בדיקות שריר את מקור התפיסה המוטעית המזהה את האלרגן כאויב ומנטרלים אותה.

טיפול באלרגיה בשיטת הקינסיולוגיה

בעוד שהרפואה הקונבנציונלית מתייחסת רק לסימפטומים של האלרגיה ומציעה טיפול הכולל כדורים ומשחות אנטיהיסטמינים או זריקות סטרואידים – הטיפול הקינסיולוגי מתרכז בשורש האלרגיה ולא בסימפטומים.

הטיפול בשיטת הקינסיולוגיה משלב טכניקות של בדיקות שריר עם עקרונות הרפואה הסינית. בעזרת בדיקות השריר אנו מזהים במדויק את האלרגן. לאחר זיהוי האלרגן, אנו משתמשים בטכניקה מיוחדת לאיזון וחיזוק ערוצי האנרגיה (מרידיאנים) בגוף, במטרה לשחרר את החסימות ולחזק את הגוף כדי שיוכל לרפא את עצמו. בנוסף, ניתן לזהות חוסרי איזון במעגל הפיזי, הכימי, האנרגטי והרגשי של הגוף כדי לאתר את הגורמים לתגובה האלרגית ברמות הלא מודעות של הגוף. בטיפול אנו מנטרלים את חוסרי האיזון שאתרנו במערכות הגוף השונות תוך שילוב טכניקות לנטרול המתח הרגשי.

הטיפול משיב את תפקוד המערכת החיסונית למצבו התקין. במרבית המקרים, הוא מאפשר להיחשף בהדרגה לאלרגן ולנטרל את האלרגיה לחלוטין.

שליחת תגובה