מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?

כן, שאלה שאלתית: מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר? – מרביץ לעצמך חיוך במראה, ולא מאמין לפה המלא שיניים שנשקף אליך! לא תמיד זה כך. לפעמים מצב השיניים הוא בכי רע וכמה מהשיניים נעקרו ואין סיבה לחיוך גדול.

לא כולם מתברכים בשיניים צחורות, חזקות ובריאות. זו לא רק תחזוקה גרועה. גם כאן אפשר להאשים את הגנטיקה. בזמנים המודרניים, בהם אנו חיים, יש מה לעשות. וכמו שאנו מתערבים בגנטיקה אפילו ברחם, ניתן לעשות שינויים, שיובילו אותנו לחיוך ולחיים בלי כאבי שיניים.

לאחר שההחלטה לעשות משהו נעשתה, ומתברר שיש צורך בשתלים לשיניים, ובחרתם במרפאה של דר' בלן, מגיע יום הדין, או היום המיוחל. כאן משתדלים להפוך את יום הטיפול לחוויה חיובית ונעימה. כיוון שידוע שתמיד הטיפול במרפאות שיניים מלחיץ, הרי יש צורך בכלים שיעזרו למטופל לעבור את התהליך באופן הקל והנינוח ביותר.

  • כשעה לפני הכנסת שתלים דנטליים, המטופל מקבל טיפול תרופתי אשר מותאם למצבו הרפואי הספציפי. הטיפול כולל אנטיביוטיקה, כדורים נגד כאבים והכי חשוב: כדורים להפגת מתח. לאחר הטיפול הזה אין סיכוי שתהיה חרדה מהתהליך…
  • אך כדי שיהיה בטוח שלא תשאר כל שארית של פחד – רפלקסולוג מומחה עושה את עבודתו המקצועית: הרגעה ונינוחות במשך כשעה. חומר מטשטש ומאלחש מסייע לתחושת הנמנום.
  • השלב הכירורגי בתהליך השתלים לשיניים מבוצע באופן אישי ע"י דר' בלן.
  • לאחר שלוש שעות אחרי גמר הטיפול, יש התאמת כתרים זמניים אשר מקובעים לשתלים ואינם נשלפים.
  • באותו יום יוצא המטופל עם פה שאפשר לחייך בו! הזמינות של המרפאה היא כל הזמן. מה שנקרא: 24/7, לאחר מכן נעשית ביקורת חודשית. זאת כדי שתהיה בדיקה מקיפה ששתלים דנטליים נקלטו ושהכל תקין.
  • לאחר חצי שנה הכתרים הסופיים מקובעים. הם עשויות מחרסינה או/ו זירקוניה.
  • חשוב! יש אחריות ל-10 שנים של השתלים. ו-5 שנים על הכתרים. ובמשך זמן יש גם שירותי שיננית – כלול במחיר.

די פשוט! אך כמו כל דבר בחיים. פשוט זה עניין של החלטה. יש אנשים שדברים מסובכים הם רק אתגר שיש לפצח אותו. ויש אנשים, שדברים פשוטים הם הר גבוה שקשה לטפס עליו. מה שבטוח – אם בבוקר לא קופצים מהמיטה ומחייכים בפה גדול אל מול המראה, כי מתביישים ממראה השיניים – צריך לעשות משהו בנידון. לעשות שינוי, לפנות למרפאה המתאימה ולהתחיל לחייך בפה מלא לעצמך!!!

שליחת תגובה