ביטוח חיים והקשר שלו לטיול הגדול

   בישראל מסלול החיים דיי קבוע בקרב אוכלוסיות ומגזרים מסויימים. המסלול הינו צבא כ-3 שנים ולאחר מכן נוצר הצורך להתרענן אצל כולם, פה מגיעות המחשבות על הטיול הגדול, האם נטוס למזרח (הודו, תאילנד, נפאל, סין וכו'…) או אולי מרכז ודרום אמריקה.

   לרוב הצעירים שמתכוננים לטיול הגדול, מארגנים כמעט את כל החלקים בראשם, ושמים לב לכל פרט קטן. בין אם זה בתכנון המסלול ועד לארגון התיק האישי עד לרמת הפינצטה. רק דבר אחד רוב הצעירים הללו משמיטים מזכרונם וזה ביטוח החיים שלהם.

 כמו שרוכש מכונית חדשה לא יוותר לעולם על ביטוח החובה לרכב, כך גם רצוי שמטייל שטס לחו'ל בין אם זה לטיול או אפילו נופשון לא יוותר על ביטוח החיים שלו.

   ישנם כל כך הרבה שמות ופרוצדורות לביטוח החיים, השמות הנפוצים כיום הם ביטוח טיולים, ביטוח ארגוני וביטוח הגנתי. בסופו של יום יש לזכור שברגע שאנו חושבים על טיול במדינה זרה, עלינו לקחת את כל התרחישים בחשבון ובדיוק בגלל זה לא נוותר לעצמנו במובן זה, ונבטח את עצמנו בביטוח חיים לכל צרה שלא תבוא עלינו.

   החשיבות לבטח את עצמנו גדולה מאוד, כאשר אנו עושים ביטח חיים, יש לבדוק שהוא מכסה אותנו גם כאשר אנחנו מחוץ לגבולות הארץ.

 רצוי לבדוק בקפידה את שוק ביטוחי החיים לפני שנחליט לבצע ביטוח שכזה, רק לאחר שביצענו סקר שוק יסודי מקיף ושקול, נרכוש לעצמנו את הביטוח הכי משתלםף שיכסה אותנו מפני אסונות בצורה הטובה ביותר, אז לכל הטיילים שביניכם, רוצו לעשות ביטוח.

שליחת תגובה