אל תסבלו גשו לאבחון

אם גם אתם מרגישים כאבים בכליות לא מוסברים, זה הזמן לגשת אל אורולוג מומחה ולקבל את הטיפול הנדרש לאחר אבחון מקצועי. כאב בכליות יכול להצביע על מספר בעיות מהן אתם סובלים, בין אם אלו הם אבנים שהתמקמו בכליות ואינן יוצאות מדרכי השתן, ואם אלו הן דלקות חוזרות ונשנות. כך או אחרת אם קיימים כאבים בלתי נסבלים עליכם לגשת לאבחון ולא לדחות את הקץ משום שבעיה זניחה היום יכולה להתפתח לבעיה חמורה יותר בעתיד. עליכם לדעת בבירור מתי על פי רוב פוקד אתכם הכאב, מהו משך הכאב ומה התדירות שלו. בהתאם למידע אותו תעבירו לרופא, ניתן יהיה להתאים תוכנית טיפול וכמובן שהרופא המטפל יבצע מספר בדיקות באמצעותן יאבחן את הביעה ממנה אתם סובלים.

דלקת או אבנים בכליות ?

כאבים בכליות כאמור נגרמים כתוצאה מדלקת או אבנים בכליות אך את הגורם הרפואי המדוייק יוכל לקבוע אורולוג מומחה בהתאם לסדרת בדיקות אותה ייבצע בעל המקצוע ובהתאם לתשובות אותן תעניקו לו לשאלותיו. הטיפול המוענק למניעת הכאב, משתנה בהתאם לבעייה וחומרתה. לצורך העניין אם אתם סובלים מדלקת הגורמת לכאבים, הרי שיתכן כי האורולוג יבחר להעניק לכם טיפול אנטיביוטי לתקופת זמן מוגדרת עד העלמות הדלקת ולחילופין אם אתם סובלים מאבנים בכליות, הרי שבמצב זה יבצע האורולוג סדרת בדיקות להתאמת טיפול שיכול לעיתים להסתיים בניתוח להוצאת האבנים.

אבנים בכליות

כדי שתוכלו לדעת לקראת מה אתם הולכים במצב בו ישנן אבנים בכליות בחרנו להוסיף מספר שורות. אבנים בכליות עלולות ליצור כאבים בכליות לעיתים בלתי נסבלים ומאידך יכולות האבנים לשהות בכליות מבלי שתרגישו בהן כלל. אבנים בכליות יכולות להיות בגדלים מגוונים. על פי רוב האבנים הקטנות יוצאות מעצמן בדרכי השתן כך שלא קיים צורך בהתערבות כירורגית אלא לעיתים ייתן הרופא המטפל כדורים לשיכוך כאבים ולהרחבת השרירים עד שיצאו האבנים מהכליות. במקרים קיצוניים יותר בהן האבנים גדולות ומפריעות לתפקוד התקין, יכול הרופא המטפל לבצע ריסוק אבנים חוץ גופי באמצעות גלי הלם או לחילופין יכול הרופא לבצע הליך כירורגי במהלכו יבוצע ניתוח בהרדמה מלאה ויוסרו האבנים מהכליות. כך או אחרת על מנת לקבל את הטיפול המקצועי ביותר, חשוב שתבחרו באורולוג המקצועי ביותר על מנת שהבעיה תאובחן כראוי ובהתאם יוענק טיפול מקצועי שיאפשר לכם להמשיך בשגרת חייכם ללא הפרעות ותופעות לוואי כתוצאה ישירה מהטיפול שקבלתם.

שליחת תגובה