בית אבות לגיל השלישי

כאשר מדובר בטיפול ביקירנו בני הגיל השלישי, הרי שעלינו להיות זהירים, ערניים ומודעים למסגרת בה אנו בוחרים בעבורם, כך שתהיה מקצועית ובעלת רישיון תקף.
שהרי, במסגרת זו צריכים לשהות יקירנו ימים ולילות שלמים, על כן חשיבות מקצועיות העובדים במקום והשירותים הניתנים ליקיריכם (רפואיים, תעסוקתיים וכיוב') הינם חשובים ומהותיים לבחירה נכונה וטובה.
בתי אבות סיעודיים בהם בחרתם בעבור יקיריכם בני הגיל השלישי, יוכלו הם לקבל את מגוון השירותים החשובים, כגון:
רחיצה והלבשה – במקרה בו התפקוד של בני הגיל השלישי הוא איננו תקני ומיטיב, יקבל הקשיש עזרה מלאה ברחיצה והלבשה בשהותו בבית אבות סיעודי.
בישול ארוחות מזינות וסיוע באכילה – בבית אבות סיעודי הפועל באופן מקצועי, יקבלו בני הגיל השלישי עזרה באכילה על ידי צוות מקצועי מסור וקשוב (על פי צורך ומצב פיזי של כל קשיש), עם זאת יקבלו כל הקשישים בבית האבות אוכל איכותי המורכב מחומרי גלם טריים ואיכותיים.
השגחה צמודה – על פי מצבו של כל מטופל, יינתנו שירותי ליווי והשגחה צמדים או מבוקרים.
חוגים ופעילויות – ריקוד, יצירה, ציור, ריקמה ועוד מגוון נרחב של חוגים מרתקים המותאמים ליכולותיהם ולצורכיהם של בני הגיל השלישי, כאשר חוגים אלו נועדו לעודד עשייה ופעילות פיזית מתונה.
שירותים רפואיים מתקדמים – הניתנים במקום על ידי צוות רפואי מוסמך (על פי מצבו הבריאותי של  הקשיש).
טיפולים אלטרנטיביים – ריפוי בעיסוק, פיזותרפיה, מכונים לשיפור הדיבור.
ועוד …

טיפול בקשישים בבית 
הטיפול בבני הגיל השלישי דורש מאתנו אנרגיות רבות, משאבים רבים (זמן כסף וכד') וכמובן עבודה קשה ומאומצת…
אך עם כל הצער שבדבר, לעיתים רבות אין הטיפול שלנו ראוי או איכותי מספיק בעבור יקירינו בני הגיל השלישי, שכן הם זקוקים לליווי צמוד, שירותים מקצועיים ופיקוח מתמיד.
בשנים האחרונות ניתן לומר בבירור כי חלה עליה נרחבת בפיתוחים, חידושים ופריצות דרך חשובות בכלל תחומי הרפואה הקיימים.
כחלק בלתי נפרד מקדמה זו, חל גם שינוי רב ברפואה המתקדמת בתחום הטיפול בקשישים ששופרה ופותחה על ידי הכנסת מגוון טיפולים מקיפים לגיל השלישי.
בתי אבות סיעודיים מהווים פתרון נכון וראוי בעבור יקירינו בני הגיל השלישי, הן לצרכי טיפול וליווי מסור וקשוב, והן לצורכי בדיקות מקיפות והשגחה מקצועית.
על כן, בחירה בהכנסת יקירנו למוסד מקצועי ומסודר מסוג זה אולי בהתחלה נשמעת לנו קשה ומאיימת אך בסופו של דבר ההחלטה היא נכונה וטובה, הן בעבורנו והן בעבור יקירנו אשר זקוקים לטיפול צמוד וליווי אישי בכל שעות היום (בהתאם למצבם הפיזי).
ז טרם הבחירה בבית אבות סיעודי כזה או אחר, ערכו השוואה מסודרת, הגיעו למקום בעצמכם ובחנו את מעלותיו ויתרונותיו של המוסד, כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי בחרתם את המקום הנכון והטוב ביותר בעבור יקיריכם.