כל חשובותו של מנתח אף

אחד מהניתוחים הנפוצים ביותר בעולם הניתוחים הפלסטיים הוא ניתוח אף. בהתאם לדרישה הגדולה יש גם מספר רב של מנתחי אף שמציעים את שירותיהם, דבר שמוביל רבים לבחור מנתח אף באופן אקראי או בהתאם לתעריפים המתאימים להם. כאן, יש לקחת בחשבון שלמרות שמדובר על ענף תחרותי מאוד, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור מנתח אף מיומן ובעל שנות ניסיון רבות, מנתח שיכול להבטיח לכם את התוצאה בה אתם מעוניינים ללא לקיחת סיכונים.

 

בוחרים מנתח אף

ניתוח אף נחשב כניתוח קל, אך יש לקחת בחשבון שעדיין מדובר על ניתוח ולכן יש לבחור בקפדנות את אותו מנתח אף מומלץ שינתח אתכם. כלומר, יש לבדוק האם הוא יכול להציג בפניכם רישיון, מהן שנות הוותק שלו בתחום, האם הוא מפרסם את הרזומה שלו כל שניתן יהיה להיחשף לכל אותם תפקידים אותם הוא ביצע, היכן הוא עבד והאם יש באתר האינטרנט שלו או במרפאה שלו המלצות עליו ומכתבי תודה מלקוחות עבר. בנוסף, ניתן לבצע חיפוש באינטרנט אודות מנתח אף מומלץ ולראות האם הוא מופיע ברשימת של מנתחי אף מומלצים.

 

חשוב לקחת בחשבון שיש רופאים מנתחים שעיקר עבודתם נעשתה בתחום ניתוחי האף האסתטיים ויש מנתחים בעלי ניסיון גם בתחום הניתוחים האסתטיים של האף וגם בתחום הרפואי הכולל ניתוחי אף אוזן גרון, כרורגיית ראש צוואר ועוד. רוב האנשים שמבצעים בדיקה מחליטים על מנתחי אף שמשלבים ניתוחי אף קוסמטיים עם ניתוחים רפואיים שעובדים או עבדו באוניברסיטאות ובפקולטות לרפואה בישראל.

 

חשוב לקחת בחשבון שהאף הוא האיבר המרכזי בפניו של האדם ומשפיע במידה רבה על פרופורציות הפנים. מנתח אף חייב לשלב כישורים רפואיים וכישורים של אמן שכן הוא אמון על תיקון כל רקמות האף, אם הכוונה היא אל הסחוס, הרירית, העור וה-עצם. קיימת חשיבות עצומה לכל הקשור אל דיוק העבודה וההשקעה בניתוח על מנת לקבל את התוצאה הרצויה והסופית (התוצאה הסופית תתקבל לאחר שנה). מנתח אף מומלץ הוא אותו מומחה שמנוסה בתחום ויכול להבטיח את אותה התוצאה לה מצפים הלקוחות. המלצות תמיד היו ותמיד יהיו חלק בלתי נפרד מהערכתו של המנתח. המלצות ופידבקים חיוביים על היחס של המנתח, על הדיוק של עבודתו ועל התוצאה הסופית הם אלו שיבנו בהדרגה את המוניטין של המנתח. כעת, שכל שנותר לעשות הוא לבחור מנתח אף מומלץ שיוביל אתכם לאותה תוצאה לה אתם מייחלים, האף המושלם.