הבחירה הנכונה של רופא שיניים

נכון להיום יש בישראל רופאי שיניים רבים. חלק מהם מציעים את שירותיהם באמצעות קופות החולים ואילו אחרים מציעים את שירותיהם במסגרות פרטיות, כמו למשל בקליניקות פרטיות או במרכזי רפואת שיניים. ההיצע הגדול והאפשרות לבחור ברופא מטעם הקופה או רופא פרטי הופכים את תהליך בחירת רופא השיניים למורכב וכיוון שהנטייה של אנשים רבים היא להגיע לרופא השיניים רק במצבי חירום, רוב האנשים בוחרים להמשיך עם אותו הרופא גם לגבי הטיפולים הנוספים. דבר שיכול להתברר כטעות.

 

בחירה נכונה של רופא שיניים בישראל

בחירה נכונה של רופא השיניים היא בחירה המותאמת לקריטריונים החשובים ללקוח. דבר זה מוביל להחלטה הראשונה אותה יש לקבל. ההחלטה האם מעוניינים לפנות אל רופא השיניים במסגרת קופת החולים או במסגרת פרטית. נכון להיום אנשים רבים מחליטים על תקציב המיועד לטיפולי שיניים במסגרת פרטית ובוחרים באותו רופא שיניים מומחה שיכול לספק להם שירות מהיר ואיכותי בתנאי התשלום הנוחים להם. חשוב לדעת שכמו בכל תחום גם בתחום טיפולי השיניים יש הבדלים משמעותיים בין הטיפולים הניתנים על ידי רופאי שיניים במסגרת פרטית לבין אותם רופאי שיניים שמספקים שירות באמצעות קופות החולים בישראל.

 

באם זקוקים לרופא שיניים שמומחה בתחום שתלים דנטליים או כל תחום אחר המשתייך אל שיקום הפה, חשוב לבדוק מיהו אותו רופא שיניים שמתאים למשימה טיפולית זו. כאן חשוב לבדוק לציציות. כלומר, לברר היכן למד רופא השיניים, האם באוניברסיטה בישראל או שבמדינה אחרת. חשוב לבדוק מהו הוותק של הרופא ומהו הניסיון שלו לגבי אותו טיפול שיניים לו אתם זקוקים ומהו המוניטין שלו כרופא שיניים (דבר אותו ניתן לבדוק על ידי קריאת חוות דעת והמלצות עליו). חשוב לזכור שרופא השיניים הוא רופא לכל דבר וחשוב שהוא יציג בפניכם תעודת הסמכה או רישיון רופא שיניים.

 

לאחר שוידאתם שמדובר על רופא שיניים בעל רישיון וניסיון בתחום שתלים דנטליים (השתלות שיניים), חשוב לבדוק את אותה מרפאה או מרכז רפואי בו הוא עובד. הגעה לקליניקה היא דבר חיוני טרם ההחלטה לבחור ברופא שיניים זה או אחר, שכן המקום בו עובד הרופא חייב להיות מצויד כהלכה, רמת ההיגיינה בו צריכה להיות גבוהה וחשוב שהמטופל ירגיש בו בנוח. כעת, כל שנותר הוא לאחל לכם חיפוש מוצלח וטיפול שיניים איכותי.