רופא שיניים בפתח תקווה

רופאי השיניים בפתח תקווה – ידיהם מלאות עבודה. כל מי ששיניים בפיו נזקק מפעם לפעם לשירות של רופא שיניים בפתח תקווה. האוכל שאנחנו אוכלים נוהג להיצמד ולהידבק אל השיניים וכאשר אנחנו לא טורחים לסלק את השאריות בסיום הארוחה, באים חיידקי העששת לסייע במלאכה. הבעיה היא שהם לא מסתפקים בשאריות המזון שנותרו בשיניים, אלא שהם נוגסים גם בשן עצמה ופוצעים אותה. כך אט אט נוצר החור בשן, ואם בתחילה מדובר בחור קטן שניתן היה לסתום לאחר סילוק העששת, הרי שכאשר החור מעמיק, וזה קורה בדרך כלל, כאשר החיידקים ממשיכים לשקוד על מלאכתם באין מפריע, מצליח החור להגיע עמוק ולגרום לכאבים. כאשר כבר כואב, ירוץ החולה אל רופא השיניים, אך בשלב הזה של הכאבים, כבר יהיה צורך בטיפול שורש ולעיתים גם זה לא יוכל להועיל, ואז יצטרכו לעקור את השן.

לא רק מי שיש לו שיניים זקוק לרופא שיניים. גם מי שאין לו שיניים זקוק לשירותיו של רופא השיניים… כי כאשר אין שיניים, צריך ליצור אותם וכיום אפשר לעשות זאת בקלות ובמהירות.

מה מציע רופא השיניים בפתח תקווה?

בעבר, אדם שלא השכיל לשמור על השיניים, ובגלל העששת שאכלה בשיניים בכל פה נאלץ רופא השיניים לעקור אותם, עבר לחיות באופן אחר מהבחינה התזונתית. היה עליו לאכול אוכל מרוסק, להתבסס על דייסות, ובקיצור, לחזור לאכול כמו תינוק חסר שיניים. עצוב, לא? אך היום זה כבר לא כך. אין סיבה שאף אחד ייאלץ להתמודד עם פה חסר שיניים. הרופאים של היום ובכלל כל התחום של רפואת השן עברה מהפכה גדולה וכיום ניתן ליצור שתלים כתחליף לשיניים, שתלים שמחוברים אל הלסת ממש כמו השיניים הטבעיות, זאת מבלי להזדקק לשיניים התותבות על כל החסרונות שלהם.

כדי לבצע את טיפולי השיניים המקצועיים או את השתלים הדנטליים, כמו גם את יישור השיניים שנועדו בדרך כלל לצרכים אסתטיים גרידא, יש לפנות אל רופא שיניים מקצועי ומוכר.

רופא שיניים בפתח תקווה מציע את טיפולי השיניים המקצועיים ביותר. החל מטיפולי שיניים רגילים וכלה ביישור שיניים ובהשתלת שיניים.

החיוך יהיה לבסוף מושלם!!!