הזרקת בוטוקס

עדינות היא שם המשחק כאן. עדינות ונסיון. הזרקות בוטוקס מבוצעת אל תוך הקמט ולכל אורכו. נשמע מפחיד אבל כמעט לא תרגישי. מדובר במחט מאד דקה ומאד עדינה. בנוסף, הרופא ימרח משחה מרדימה על מקומות ההזרקה כדי להרדים קצת את הפנים. יכול להיות שלפני הטיפול הוא יסמן על פנייך את המקומות להזרקה. סוגים של איקסים וקשתות, לא משהו מלבב אבל אחר כך, התוצאות מלבבות ועוד איך.

במרפאות בהן מבצעים הזרקת בוטוקס ופילינג עמוק דואגים לשמור על אוירה מרגיעה שמתחילה בנקיון וממשיכה במראה אסתטי של החדרים. לפעמים תשולב גם מוזיקה אבל אולי כשמקשיבים למוזיקה מפעילים קמטים, מי יודע מה יש לפלסטיקאים לומר בענין וכן, רק פלסטיקאים מורשים רשאים להזריק בוטוקס.  אמנם רופאים רבים עברו הכשרה של הזרקת בוטוקס אבל למה לא ללכת למי שכבר נמצא בתחום ועוסק בפיסול פנים באופן יומיומי?

הזרקת בוטוקס נעשית בעיקרה בחלק העליון של הפנים. בין הגבות, במצח וליד העיניים. המחט, אגב, מותאמת לאיזור הזה כך שלאיזורים האחרים היא בוודאי דקה מספיק ובטוחה מספיק. לעתים מבוצעת הזרקת בוטוקס גם ליד הפה אבל זה בתנאי שהקמטים שם הם קמטי הבעה ולא נפילות עור. כמו כן, לפעמים מבוצעת הזרקת בוטוקס גם בצוואר. הזרקת בוטוקס שביצעו בבית אבות הניבה תוצאות מרשימות וקהל מרוצה!

סביר שיהיו תופעות לוואי אבל הן קלות מאד. נפיחות, אדמומיות או סתם תחושת עיקצוץ הן תופעות רגילות תעבורנה בתוך מספר ימים. לרוב, ניתן להסתיר את האדמומיות באמצעות איפור קל. התחושה הכללית אחרי הזרקת בוטוקס היא טובה ורגילה למדי, אם אנחנו נמנעים מן ההתרגשות והסקרנות וממה שמלווה בהקטנה מסויימת של הכיס. כן, גם הקמטים בארנק מוחלקים מעט אחרי הזרקת בוטוקס אבל ההשקעה שווה והתוצאות נראות כבר יומיים אחרי הטיפול. התוצאה הסופית תיראה כחמישה ימים אחרי הטיפול.

שליחת תגובה