יום כייף עם החברות הכי טובות – רעיונות ליום בריא ומהנה

עבר יותר מדי זמן מאז שאת והחברות הכי טובות שלכן נפגשתן. כל אחת מכן עסוקה בענייניה. אחת עסוקה בתפקיד החדש, שאליו מונתה לאחרונה, השנייה עסוקה עם התינוקות שילדה לפני מספר חודשים ואת, את עסוקה בפרויקטים שונים, שצצו להם בעבודה. ובכל זאת, ולמרות כל העיסוקים האלה, החלטתן שלושתכן להיפגש ליום של כייף. אולם, מכיוון שחשובה לכן גם הבריאות, אתן רוצות לשלב בו פעילויות מהנות אך בריאות.

טיפולים מפנקים בספא וארוחת בוקר טובה

הנה רעיון לפעילות מהנה ובריאה במיוחד. אם אתן רוצות ליהנות מפינוק אמיתי ביום הכייף שלכן, מה דעתכן ללכת לאחד ממתחמי הספא? תוכלנה לבחור מתוך מגוון רחב של טיפולים מיוחדים וגם לשלב ארוחת בוקר טובה לאחר הטיפול. במתחמי ספא רבים מציעים יום כייף מיוחד הכולל טיפול לכל אחד מהאורחים ומיד אחר כך אפשרות להשתמש במתקנים השונים, כמו בריכת השחייה, הג'קוזי וגם הסאונה. ואחרי כל זה – ארוחת בוקר עשירה המוגשת מול הבריכה. ארוחה זו יכולה לכלול ירקות טריים, עשירים בוויטמינים, מינרלים וגם סיבים תזונתיים, סיבים שאותם אפשר למצוא גם בקפה מסוג קפה באלאנס. שתיית קפה באלאנס לאחר הארוחה, למשל, תורמת לא מעט לתחושת השובע שלנו. שילוב של סיבים תזונתיים בתפריט עוזר לנו להרגיש שבעים יותר ולכן מאפשר לנו לשמור על משקל גוף תקין (אם אנחנו שבעים, סביר שנמנע מפיתויים שונים ולא נחפש חטיפים או נשנושים מיותרים).

טיול בחיק הטבע

זה הזמן גם להכיר את הטבע שסובב אתכן ולצאת מהעיר הגדולה. לא מוכרחים לחכות לסוף השבוע או לחגים כדי לארגן טיול בחיק הטבע. את וחברותיך יכולות לצאת אליו, במסגרת יום הכייף שלכן, ולשלב גם מסלולי טיול מהנים. אם מזג האוויר מאפשר זאת, אתן יכולות לנסוע אל הצפון הרחוק, אל רמת הגולן או אל הגליל המערבי ולחפש מסלולי הליכה המוקפים בטבע נהדר וכוללים גם ביקור באתרים שונים. אפשר גם לעצור לרחצה בכנרת או לפעילות שכולה אדרנלין לאורך נהר הירדן. אם יש לכן כמה ימים פנויים, תוכלנה גם להישאר לישון בשטח באחד מאתרי הקמפינג שבסביבה, וליהנות גם ממדורה על חוף הים ולקראת השקיעה.

בילוי שכולו כייף עם החברות הכי טובות, הוא הזדמנות מצוינת ליהנות מפעילויות שונות, אך בו זמנית גם לשמור על הבריאות (בין אם בוחרים לשלב ארוחות בריאות וטובות ,קפה, ופעילויות ספורטיביות מהנות וכייפיות במיוחד).

שליחת תגובה