הבריאות מתחילה בכושר

ההתייחסות אל הפן הבריאותי מקבלת תוקף בעידן הנוכחי. המודעות שהולכת וגדלה גורמת לרבים לחדול מאכילת מזון מעובד, להפרד לשלום ולא להתראות מהסיגריות ולשלב פעילות גופנית במהלך היום יום. אחד הקשיים איתם מתמודדים רבים הוא השינוי באורח החיים, החל משילוב תזונה נכונה, דרך פעילות גופנית ומה שביניהם, אך המוטיבציה ובעלי המקצוע הרבים, שנכונים לסייע בתהליך השינוי הם שמאפשרים לדברים לקרות.

 

כושר לחיים טובים יותר

אם אתם סובלים מבעיה גופנית, או אם החיים הזללניים אותם אתם חיים מתחילים להעלות לכם בבריאות, כנראה שגם אתם צריכים לשלב תזונה נכונה ופעילות גופנית לשיפור המצב הקיים. אין ספק כי השינוי כרוך במאמץ שלא כל אחד יכול לגייס, אך אם הנחישות שלכם גדולה או שאתם עומדים בדרך ללא מוצא, קחו בחשבון את האפשרות להעזר בנטורופטית לפן התזונה ובמאמן כושר לפן הפעילות הגופנית.

 

אימון כושר אישי בעזרת מאמן יסייע לכם לשמור על מסגרת אחידה במהלך השבוע ויאפשר לכם שלא לחמוק מההתחייבות לשמור על כושר לבריאותכם ובריאות גופכם. פעילות גופנית אינה חייבת להיות ריצה בלבד ולעיתים שילוב של רכיבה על אופניים, מתיחות ועודי הם הפתרון הנכון עבורכם כדי לשמור על בריאותכם.

אל תשכחו שהחיים הם מתנה אך כדי לשמור על המתנה לא מספיק שתחיו אותה אלא עליכם לשמור על בריאות המרכיבה כושר, תזונה שינה בשעות הנכונות ועוד.

 

 

יותר מדי לא בריא – פחות מדי לא מספיק!

אם נדמה לכם, שלעשות כושר בכל אחד מימי השבוע לאורך כל היום זה בריא, אתם טועים. כל דבר בחיים צריך להיות במינון הנכון על מנת, שבריאותכם תישמר לא פחות ולא יותר מידי. כדי לעשות כושר במידה הנכונה עליכם לבנות תוכנית המותאמת לכם באופן אישי, הן מבחינת הגיל והן מבחינת מצבכם הבריאותי. ישנם רבים הסובלים מבעיות גופניות בין היתר בעיות ברכיים, פריקת כתף ועוד, לכן על המתאמן לבצע תרגילים המתאימים למצבו ולא תרגילים שעלולים להחמיר את מצבו הבריאותי. אימון כושר אישי בעזרת מאמן, יאפשר לכם לבנות תוכנית עבודה ראויה המתאימה לכם באופן אישי וכזו שתשפר את בריאותכם ואת איכות חייכם.

למאמרי רפואה נוספים: מרכז בריאות באינטרנט