עובדות מרתקות על נשירה, התקרחות וגם על שיער נולד מחדש!

נשירת שיער והתקרחות הן תופעות פיזיולוגיות המתרחשות גם בקרב נשים וגם בקרב גברים רבים מסביב לעולם. תופעת ההתקרחות הגברית מתאפיינת בנשירה הולכת וגוברת של השיער, וברוב המקרים היא מתחילה מקו השיער הקדמי, או לחילופין, מאזור קודקוד הראש. ההתקרחות בקרב גברים נובעת בעיקר בשל נטייה גנטית. בקרב נשים, ההתקרחות הינה תופעה נדירה יותר ועל פי הערכות שונות היא נגרמת עקב ירידה בריכוז ההורמון הנשי (אסטרוגן) בדם.

גם בקרב גברים וגם בקרב נשים, קיימות סיבות נוספות להתרחשותן של תופעות נשירת השיער וההתקרחות. סיבות אלו כוללות בין היתר: טראומה גופנית או נפשית, זיהומים מסוימים בגוף העלולים להוביל להתקרחות מהירה, חוסר ברזל וחוסר בויטמינים, מחלות כרוניות של בלוטת התריס או הכבד ועוד. חשוב לציין ששיער נושר עקב טראומה גופנית כגון: לידה, טיפולי כימותרפיה ואנורקסיה, הינו שיער החוזר לצמוח ברוב המקרים לאחר התאוששות הגוף מהטראומה אותה הוא חווה. בקרב נשים וגברים שאינם סובלים מתופעת ההתקרחות, תופעת נשירת השיער נחשבת לנורמאלית, וזאת במידה והשיער הנושר (כ-100 שערות ביום לערך) נושר מכל אזורי הקרקפת באופן שווה.

כיצד מתמודדים עם נשירת שיער מוגברת והתקרחות?

לאורך ההיסטוריה האנושית, פותחו עשרות תכשירים ומכשירים אשר נועדו לצמצם את תופעת נשירת השיער ולפעול כנגד ההתקרחות. תכשירים ומכשירים אלו התבססו בחלקם על "תרופות סבתא" עתיקות יומין ובחלקם על מחקרים רפואיים- מדעיים. בשנים האחרונות, לאור פיתוחי הטכנולוגיה הרבים והמעורבות המדעית בענף חקר ההתקרחות ונשירת השיער, פותחו מספר מכשירים וטכנולוגיות המסייעים לא רק לעצירת הנשירה המוגברת  אלא גם לצמיחה מחודשת של השיער, וזאת באמצעות עיבוי משמעותי של השיער. מכשירים אלו מאפשרים לכל אחד ואחת מכם הסובל מנשירה מוגברת והתקרחות, ליהנות ממראה שיער נולד חדש!

על פי הערכות מדעיות בקרב אנשי מדע ומחקר, במהלך העשורים הקרובים תתרחש פריצת דרך בכל הנוגע לטיפולי מניעת התקרחות, וזאת הודות לטיפולים גנטיים ואפשרויות לשכפול גנטי של השיער. נכון להיום, מתקיימים עשרות ניסויים בתחום הטיפול הגנטי לצרכי מניעת ההתקרחות, אך עד כה לא נמצא הפורמולה שתשיב לראשכם את השערות שאבדו. עד למציאת פתרון גנטי לתופעת ההתקרחות, אנו ממליצים לכם על מכשיר ה-HAIREGE CLASSIC המבוסס על שלוש פעולות (פעולה חשמלית, פעולה ביוכימית ופעולה מכנית) המתרחשות במקביל באלפי נקודות על גבי העור הקרקפת. הגירוי הנוצר בעור הקרקפת עקב פעולות המכשיר מוביל לריפוי עצמי של העור וזקיקי השיער, וכפועל יוצא מכך, הוא מונע דלדול שיער ונשירת שיער ומוביל לשיפור בצמיחת השיער.