טיפול בהצרת היקפים

השמנה הינה בעיה של רבים בתרבות המערבית. ההשמנה גורמת לתחושות אי נוחות רבות ואף פוגעת בהערכה העצמית של כל אדם באשר הוא. כיום ישנן שיטות שונות להתמודדות עם שומנים באזורי הגוף השונים. הצרת היקפים הינה אחת הדרכים המתקדמות לירידה במשקל. הצרת היקפים הינה שיטה מתקדמת המאפשרת להגיע למשקל הרצוי בתוך זמן קצר וללא כאבים.

הצרת היקפים מושגת באמצעות שיטות שונות אולם על מנת להצליח בביצועה חשוב לא לוותר על אכילה נכונה וכמו כן על ביצוע פעילות גופנית באופן סדיר. בין השיטות של טיפול בהצרת היקפים ניתן למצוא את הלייזר, האולטרה סאונד וגלי רדיו. כל השיטות מבוססות על מחקרים מתקדמים וניסויים שונים כך שניתן להתאים אותם למטופלת על פי הצרכים הייחודיים לה.

 

הצרת היקפים באמצעות אולטרה סאונד

טיפול בהצרת היקפים באמצעות אולטרה סאונד בעוצמות נמוכות הינו שיטה יעילה ופופולארית. בשיטה זו מוצמדות אלקטרודות לאזור המטופל ואילו המכשיר מזהה את השומנים ושולח גלים אל תוך השכבות הפנימיות. הגלים מנקזים את מצבורי השומן ללא כאבים או מטרדים שונים.  כל אחד מהטיפולים נמשך כ-40 דקות ויש לחזור על הטיפול בין 6 ל-12 פעמים. השיטה אף מעצבת את הגוף לאחר ביצוע הניקוז ומעניקה לעור מראה צעיר וחיוני.

 

טיפול באמצעות לייזר

טיפול בהצרת היקפים נוסף הינו באמצעות הלייזר. המסת השומנים בלייזר נחשבת לאחת השיטות המתקדמות והמצליחות ביותר שישנן כיום. שיטה זו למעשה כוללת קרן החודרת אל העור ומפרקת את תאי השומן השונים. השומן מפורק לנוזלים וזה מנוקז אל מחוץ לגוף באמצעות חתכים מיוחדים המבוצעים על ידי המנתח.

יתרות שומן נוספות מנוקזות אל מחוץ לעור באופן טבעי לאחר הניתוח עצמו. את הניתוח מבצעים בהרדמה מקומית בלבד והתוצאות הן משביעת רצון ואיכותיות. חשוב להיעזר במשככי כאבים לאחר הניתוח.

 

טיפול באמצעות גלי רדיו

טיפול בהצרת היקפים באמצעות גלי רדיו הינה שיטה במהלכה מועברים גלי רדיו אל תוך השכבת הפנימיות של העור. השומן התת עורי נמס במצב זה ומתנקז אל מערכות הגוף. התוצאות של הטיפול משביעות רצון ברוב המקרים ואיילו הטיפול עצמו אינו מסב כאבים. כמו כן, לגלי הרדיו יש השפעה חיובית על מראה העור והוא מעניק לו דינאמיות ומראה צעיר ומלא חיים.

בכל אחת מהשיטות המבוצעות לטיפול בהצרת היקפים חשוב ביותר לוודא כי איש המקצוע המבצע את הניתוח או את הטיפול הינו אדם בעל ניסיון רב שנים אשר מכיר את התחום לעומקו. אין להתפשר על פחות מאיש מקצוע מיומן על מנת להבטיח את ההצלחה המקסימלית בביצוע הטיפול להצרת היקפים.

כיום ישנן לא מעט שיטות המאפשרות לטפל בשומנים באופן ביתי אולם ברוב המקרים מדובר בטיפולים שאינם יעילים לטווח הרחוק אלא רק לטיפול קצר מועד.