לא סוף העולם – מתאימים לכם פאה

אם אתם או אחד מהקרובים לכם סובלים מבעיה רפואית שגורמת לדילול או אובדן שיער, יש לכם אפשרות לקנות פאה רפואית שתעזור לאדם היקר לכם לחוש יותר טוב עם עצמו ותמנע ממנו את החשש לצאת מחוץ לבית או למחלקת בית החולים, משום הפחד שאנשים יסתכלו עליו כחריג. במאמר זה נספק לכם מידע אודות הפאות רפואיות ואלו שאינן רפואיות, בעבור אנשים שחווים מצב של התקרחות או דלילות שיער מסיבות אחרות.

 

נשירת שיער – התקרחות

חשוב לדעת שנשירת שיער והתקרחות הן תופעות הקשורות אל הגוף ואל הנפש ומאפיינות נשים וגברים רבים ברחבי העולם. יש מצבים בהם מדובר על התקרחות הדרגתית וזאת משום סיבה גנטית, טראומה או לחצים נפשיים, ויש מצבים בהם ההתקרחות נובעת כתוצאה ממחלה כרונית או תופעות לוואי של  תרופות. פעמים רבות התקרחות אצל גברים, נובעת מסיבה גנטית ואילו אצל הנשים משום ירידה ברמת האסטרוגן בגוף. יש גם מצבים בהם יש מחסור בוויטמינים, בעיות בכבד, כל מיני מחלות כרוניות, תפקוד לקוי של בלוטת התריס, זיהומים שונים בגוף וטיפולי כימותרפיה שגורמים להתקרחות. כך או כך, ההחלטה להשתמש בפאות תעזור לאותם אנשים שסובלים מאובדן שיער לזכות באותה אסתטיקה שאפיינה אותם פעם ועל ידי כך, פעמים רבות גם ליהנות משיפור בביטחון העצמי ובדימוי העצמי.

 

הפאות הרפואיות – חשוב לדעת

פאות רפואיות משמשות בעיקר אנשים שעוברים או עברו טיפול כימותרפי בעקבות מחלת הסרטן ובעקבות כך שיער ראשם נשר. כיוון שפאה יכולה לשחזר את מראה העבר, היא נחשבת כאחת האפשרויות הטובות ביותר. הפאה עוזרת לאישה לחוש נשית ועוזרת בהעלאת הביטחון העצמי שלה. חשוב להתאים את הפאה הרפואית עוד טרם תחילת הטיפולים הרפואיים, וזאת משום שיש אפשרות להתאים את הפאה לצבע ועובי השיער הטבעי שעל הראש. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שפעמים רבות אנשים שעוברים טיפול נמצאים במצב בו הם לא מעוניינים להתחיל ולהגיע למקומות מרוחקים למטרת מדידות של פאה.

ישנם כל מיני סוגים של פאות, אם מדובר על פאה סינטטית אל מול פאה טבעית ופאה שתהיה עשויה מחומרים טבעיים יותר (תעלה יותר). בנוסף, חשוב לברר עם קופת החולים אליה משתייכים האם היא משתתפת במימון של הפאה באם מדובר על צורך רפואי.

 

לסיכום, נכון להיום יש היצע גדול מאוד של פאות בהתאמה אישית ופאות רפואיות, כך שכל אישה או גבר יכולים לשחזר במקצת את המראה הטבעי שלהם בימי עבר, דבר שיכול להשפיע בצורה חיובית על התחושה שלהם.