הגדלת חזה – האסטתיקה במיטבה

ישנן סיבות רבות מדוע נשים מעוניינות בהגדלת חזה אך במקרים רבים זה קשור לדימוי גוף נמוך. החזה הוא סמל לנשיות ונשים רבות עם חזה קטן מרגישות לא בנוח איתו ורוצות חזה גדול יותר. נשים רבות חולמות על הגדלת חזה בעזרת שתלי סיליקון. יש אשר יגידו שאלו תכתיבי אופנה מיותרים ויש אשר מצדדים בניתוחי הגדלת חזה. לא ניכנס לוויכוח הזה, אבל יש דבר אחד שעליו לא ניתן להתווכח – מספר הנשים העוברות ניתוחי הגדלת חזה נמצא בעלייה מתמדת.

 

מדובר בתעשיית ענק, רק בארה״ב יש כ-350,000  ניתוחים בשנה, מה שממקם את ניתוחי החזה בראש הרשימה של הניתוחים האסתטיים. חשוב לציין באותה הנשימה שישנן גם נשים המחפשות שתלים בעקבות ניתוחי כריתת שד להסרת גידול. כלומר אלו הן ניתוחי שד משחזרים ולאו דווקא בשביל להגדיל. ישנם גם מקרים בהן השתלים מיועדים לטיפול באי סימטריה של החזה. הגדלת חזה נעשית בעיקר באמצעות שתלי סיליקון.

שתלי סיליקון נמצאים איתנו מאז שנות השישים אך יש הרבה הבדל בין השתלים המודרניים שאנו נתקלים בהם היום לבין השתלים של שנות השישים. שתלי הסיליקון הראשונים לא היו בטוחים לשימוש ואף בתקופה מסוימת, במהלך שנות התשעים, נאסרו לשימוש במספר מדינות. אך בעקבות השיפורים הטכנולוגים השונים שתלי הסיליקון הוחזרו לשימוש והם נחשבים לבטוחים מתמיד.

שתלי סיליקון מגיעים בגדלים וצורות שונות ומאפשרות לאישה לבחור את גודל החזה שבו היא מעוניינת. כמובן שיש גם לקחת בחשבון את המבנה האנטומי של החזה .ההשתלה נעשית באמצעות באמצעות חיתוך מתחת לקפל השד והחדרת השתל דרכו. זהו ניתוח לכל דבר אשר נעשה על ידי רופאים בהרדמה כללית. ניתוח להגדלת חזה הוא דבר שיש לקחת מאוד ברצינות, מסיבה זו יש להיבדק אצל כירורג שד בטרם הניתוח.

 

במילים פשוטות ניתן להגיד שניתוח להגדלת חזה הוא פשוט ניתוח עבור נשים שאינן מרוצות מהחזה שלהן. במידה וגם את לא מרוצה, את לא צריכה לתת הסברים לאף אחד. כל מה שצריך הוא לקבוע פגישת ייעוץ אצל רופאים העוסקים ברפואה אסתטית על מנת לבחון את המקרה.