הכל על השתלות שיניים ביום אחד

ישנם אנשים לא מעטים אשר מאבדים את שיניהם בגילאים מוקדמים כאשר השכיחות עולה עם השנים, דבר הנובע מסיבות כאלה ואחרות בניהם בעיות רפואיות, אי שמירה על היגיינת הפה בצורה קפדנית, ריקבון שן, שחיקה של השיניים, מחלת חניכיים, טיפול שורש שלא צלח, נפילת שיניים כתוצאה מחבלה ועוד.
אין ספק שמחסור בשיניים מונע מאתנו את היכולת ללעוס את המזון בצורה הנכונה והיעילה מה שגורם לתסכול ולמירמור בקרב אותם האנשים, חוסר בשיניים מקשה על הדיבור ואף מיותר לציין ששיניים לא אסתטיות פוגעות רבות בביטחון ובדימוי העצמי שלנו, מצב שאף אחד לא מעוניין להיות בו.
מה הם שתלים דנטליים  ואיזה תפקידים הם ממלאים ?

שתלים דנטליים הם למעשה  ברגים דמוי שורש של שן העשויים ממתכת טיטניום הידועה באיכותה ובעמידותה, אותם מחדירים לעצם הלסת בעזרת הליך כירורגי.
השתלות שיניים נותנות מענה ופתרון יעיל ואיכותי לכל אותן בעיות של חוסר בשיניים והם מחזירות לפה את תפקודו התקין ולמראה אסטטי של הפה.
מעבר לכך, לשתלים דנטליים שימושים ותפקידים נוספים, הם מספקים תמיכה לאותם כתרים הממלאים את מקומם של השיניים החסרות ולגשרים דנטליים.

תהליך השתלות שיניים ידוע כהליך מורכב, ארוך ובמקרים רבים אף מתיש, אשר דורש מאמצים פיזיים, נפשיים וכלכליים, שכן השתלות שיניים דנטליות נמשכות מספר חודשים ובכל פעם שהפציינט מגיע לטיפול המשך הוא עטוף בחרדות ובחששות.
תהליך השתלות השיניים המוכר והידוע מחייב מספר מהלכים המתפרסים על כמה חודשים עד לתוצאה הסופית והמוגמרת.
בשלב הראשוני מוחדר ומושתל השתל ללסת וכאשר ישנו צורך בהמתנה של כמה חודשים מרגע ההשתלה ועד לרגע חשיפת השתל, אר בזמן הזה זוכה הפציינט לכתרים זמניים עד להכנתם והגעתם של הכתרים הקבועים.

אולם כיום עם הקדמה הטכנולוגית המתקדמת והמפותחת והשימוש בציוד מוביל וחדיש ניתן לבצע השתלות שיניים ביום אחדחדשות טובות בעבור אלו המעוניינים לסיים את ההליך ביום אחד ולהימנע מכל התסכול והכאב הכרוך בהשתלות המסורתיות.

 

כיצד מתבצע התהליך של השתלות שיניים ביום אחד ?

שיטה זו של השתלות שיניים ביום אחד לא מתאימה ומתאפשרת לכולם, על כן יש להתייעץ עם רופא מוסמך ומנוסה בתחום השתלות שיניים, כאשר ההחלטה תקבע לאחר בדיקה מעמיקה של המתרפא ותוך התייחסות לנתונים ולממצאים קליניים קיימים.

תהליך השתלות שיניים ביום אחד כשמו כן  הוא !! למעשה זוהי שיטה בה כל שלבי ההשתלה מתבצעים באותו יום אשר בסיומו אתם זוכים לצאת עם חיוך מלא שיניים.

תהליך השתלת שיניים מתבצע בשיטה של "העמסה מידית" ולמעשה בעזרת שיטה זו הרופא מבצע עקירה ומוסיף ("מעמיס") את השתלים על הלסת באותו היום.
לאחר השלב הזה הרופא מתקין גשר עם כתרים זמניים ולאחר מספר שבועות בודדים המתרפא מגיע למרפאה על מנת להתקין את הכתרים באופן קבוע.
מה ההבדל בין השתלה רגילה להשתלה למחסרי עצם ?

ההבדל בין השתלה רגילה להשתלה למחסורי עצם נעוץ בעובדה שבהשתלה רגילה העצם כבר קיימת  וניתן לבצע את ההשתלה ואילו אצל מחסרי עצם ישנו צורך להשתיל עצם  על מנת שנוכל להחדיר את השתל.