היתרונות של טיפול לייזר

טכנולוגיית הלייזר משמשת לביצוע שורה ארוכה של טיפולים אסתטיים. למרות שניתן לבצע את רוב הטיפולים גם בניתוח, יש כמה יתרונות שאפשר להשיג רק עם הלייזר:

א. סוגי מכשירים – טכנולוגיית הלייזר להסרת שיער לדוגמא מנוצלת על בסיס שלושה סוגים עיקריים של מכשירים. כל המכשירים פועלים בצורה זהה, אך ההבדלים הם במידת ההתאמה שלהם למטופלים. לכל מכשיר יש אורך גל אחר והנתון הזה משפיע על היעילות. ככל שהגל קצר יותר, כך הפיגמנט קולט אותו טוב יותר והאנרגיה מחממת את שורש השערה בעוצמה גבוהה יותר.

ב. מהלך הטיפול – בניגוד לטיפולים אסתטיים מסורתיים להסרת שיער, הטיפול בלייזר לא דורש היערכות מוקדמת. כל מה שצריך לעשות זה לגלח את השיער כדי שלא יקלוט את קרן הלייזר ויצרוב את העור. הלייזר מתאים גם לאיזורים רגישים במיוחד, כמו בית השחי, המפשעה, הגב, החזה והבטן. באיזורים אלו מורחים קרם אלחוש להפחתת הכאב ובמקביל גם מסייעים ללייזר לחדור עמוק יותר.

ג. מרווח בין טיפולים – עוד יתרון של טיפול לייזר הוא המרווח בין המפגשים והגמישות שאותה ניתן להשיג. בעזרת מרווח גדול בין התמרון ניתן להבטיח תמרון וחיסכון בזמן. הטיפול לא מסורבל כמו הסרת שיער בשעווה, אפשר להשתמש בו כדי לכסות שטח גדול יותר בפחות זמן והוא מומלץ על ידי אנשי המקצוע המובילים בעולם בתחום של הרפואה האסתטית.

כל מה שצריך לדעת על הטיפול

אפשר לזהות את היתרונות של טיפול לייזר כבר במפגש ייעוץ ראשוני עם איש מקצוע המתמחה בתחום. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהטיפול לא מומלץ עבור ילדים ובני נוער מתחת לגיל 18. אלו גילאים בהם השינויים ההורומנאליים בגוף נמצאים בשיאם והם עלולים להפחית את יעילות הטיפול. בנוסף, התהליך אורך 10-12 שבועות ומרבית המטופלים זקוקים לשמונה עד עשרה מפגשים על מנת להשיג תוצאות אופטימאליות.

לסיכום, יש הרבה יתרונות לטיפול לייזר בתחום הרפואה האסתטית. הטיפול מוכיח את עצמו בהסרת שיער והמאפיינים שלו באים לידי ביטוי בעיקר בסוגי המכשירים, מהלך הטיפול והגמישות.