צעצועי מין – הבחירה הנכונה

נכון להיום רוב האנשים מסכימים שפעילות מינית היא פעילות אותה מבצעים למטרת הנאה ולא רק למטרת פרו ורבו. במסגרת אותה הנאה אנשים מעוניינים לשפר את חיי המין שלהם, דבר אותו הם עושים על ידי קניית צעצועי מין שונים בהם הם משתמשים בחדר השינה. במאמר זה נסביר מהי הבחירה הנכונה כאשר מדובר על צעצועים לחדר המיטות (ומחוץ לחדר המיטות) וכיצד ניתן לבחור את אותו הצעצוע המתאים ביותר מתוך ההיצע הגדול של הצעצועים הקיים כיום.

 

בוחרים את הצעצוע הנכון

אם בעבר אנשים לא חשו בנוח לשוחח על כל הקשור אל מין ורבים נרתעו מקנייה ושימוש באביזרי מין משום הקונוטציה השלילית שלהם, כיום יש פתיחות מינית ורוב האנשים מעוניינים לתבל את חיי המין שלהם באמצעות קניית צעצוע זה או אחר שיעזור להם להעשיר את חיי המין. כיוון שתעשיית הסקס מתפתחת מדי שנה שחולפת, גם המודעות בכל הקשור אל קיום סקס בטוח הולכת וגדלה ואנשים רבים בוחרים להשתמש באמצעי הגנה מסוג קונדום. אך כיצד בוחרים את הקונדום הנכון? וכיצד בוחרים את אותו צעצוע מין שמתאים מתוך ההיצע הכה גדול של צעצועי מין?

 

נכון להיום גלישה לאתר האינטרנט של יצרנית קונדומים ותכשירי מין מוכרת או כניסה אל אחת מחנויות הפארם תחשוף את הלקוח לכל מיני סוגי קונדומים. בנוסף, כניסה אל אתרי אינטרנט של יבואניות תכשירי ואביזרי מין תחשוף את הצרכן אל עולם שלם של אביזרי וצעצועי מין. כיוון שקיים היצע גדול בתחום זה תמיד מומלץ לייעל את הזמנים ואת החיפוש על ידי סינון חכם. סינון נכון יוביל לקניית אותו מוצר בו מעוניינים וזאת בהתאם לתקציב עליו הוחלט מראש.

 

סינון חכם של צעצועי מין מורכב ממספר פרמטרים, כאשר הראשון שבהם הוא סוג הצעצוע. נכון להיום מוצעים לצרכנים ויברטורים העשויים מכל מיני חומרים ובכל מיני גדלים, טבעות רטט ליצירת זקפה והארכת תחושת העונג ועוד.  לאחר בחירת סוג הצעצוע בו מעוניינים חשוב להחליט האם מעוניינים בצעצוע גדול או שמא מעוניינים בצעצוע קטן. הפרמטר השלישי יהיה טווח המחירים (יש צעצועים שעולים עד חמישים שקלים חדשים ואילו מחירם של צעצועים אחרים יכול להגיע ליותר ממאתיים שקלים חדשים). פרמטרים חשובים נוספים שישפיעו על הבחירה הם עמידות הצעצוע בפני נוזלים ודרגת הרטט בה מעוניינים. כל אלו יאפשרו בחירה מהירה של אותו צעצוע שמתאים לחיי המין שלכם. בהצלחה ובהנאה.