טיפים לאורח חיים בריא

בשנים האחרונות תשומת הלב לחיים טובים יותר ושמירה על אורח חיים בריא הולכת וגוברת, ויותר אנשים רוצים לדעת כיצד לשמור על חיים בריאים ומאוזנים יותר. לשם כך הכנו לכם כמה טיפים טובים ועובדות שבריא לדעת כדי לשמור על אורח חיים בריא ותזונה נכונה:

חפשו מאכלים טובים מזינים ובריאים – התנסו במאכלים בריאים וחדשים. נסו בביקור השבועי שלכם בסופר למצוא מאכלים חדשים ובריאים שלא ניסתם בעבר. נסו מאכל חדש מן הצומח שיכול להטיב עמכם, ויכול לסייע לכם לקבל ויטמינים ולהוסיף לכם תזונה לגוף.

התנסו בתחביבים – הקדישו זמן לתחביבים שלכם. אל תוותרו על מה שעושה לכם טוב. הקדישו לפחות חצי שעה ביום לתחביב שאתם אוהבים כמו: ציור, פיסול, ריקוד, יוגה או כל מה שעושה לכם טוב גורם לכם להתרכז ומרגיע אתכם. אל תפסחו על התחביב שלכם.

הימנעו ממזון מעובד – הגוף שלנו הוא מקדשנו וחשוב לשים לב למה שאנחנו מכניסים לגופינו. יש לשים לב למרכיבים של האוכל שאנחנו רוכשים בגב האריזה ולשים לב שהם אינם מכילים חומרים משמרים, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח ועוד. נסו למצוא מוצרים שבהם מרכיבים טבעיים עד כמה שיותר.

הבינו מתי אתם זקוקים למנוחה – חשוב לדעת מתי אגוף שלכם זקוק למנוחה. אנחנו נמצאים במרוץ החיים. רוב הזמן אנחנו עובדים, מנהלים את הבית, מטפלים בילדים שלנו, ומתרוצצים בין הבית לעבודה. לעיתים אנו זקוקים למנוחה וזמן לטעינת מצברים, ולכן חשוב שניקח לעצמנו זמן אישי, גם אם אנחנו לא חולים. קחו לעצמכם יום חופשי, צאו ליום כיף בשמש הנעימה, שבו בבית קפה, התפנקו לכם הטיול או אפילו התרפקו על הספה הנעמה עם סרט וכוס תה מפנקת. מגיע לכם.

בצעו בדיקות שגרתיות – חשוב לבצע בדיקות שגרתיות. בצעו בדיקות דם שגרתיות כדי להבין אם חסרים לכם וויטמינים בגוף כמו וויטמין B או חומצה פולית. עוד יש לבדוק בדיקות כלליות לחוסרים כמו אבץ, מגנזיום, סידן וברזל. לעיתים רבות אנו מרגישים חולשה בשל חוסרים מסוג זה.

בריא לדעת כי הגוף שלכם הוא מכונה שזקוקה לבדיקות, תחזוקה ואהבה, השקיעו בעצמכם, ותראו איך אתם חוזרים להיות חיוניים ומלאי חיים.