ביטוח במקרה של נכות מתאונה

במצבים בהם אתם סובלים מנכות כתוצאה מתאונה, אתם צריכים לדעת לעמוד על זכויותיכם

ראשית, חשוב לפתוח ולהגיד שאנחנו לא מאחלים לכם להיות זקוקים לאופי השירותים שאותם אנחנו מציגים במאמר זה. עם זאת, אנחנו מכירים את העולם שבו אנחנו חיים – ובעולם הזה, ישנם מצבים רבים בהם תאונות גורמות לנכות פיזית שיכולה להיות קלה או חמורה. תאונות שכאלה יכולות להיות תאונות דרכים, תאונות עבודה או תאונות בבית – והדבר לא משנה, משום שבכל מקרה התוצאה היא זהה – אתם לא כשירים לעבוד, הבריאות שלכם נפגעת ואתם זקוקים לתמיכה כלכלית בכדי לעמוד במצב החדש. הביטוח שלכם הוא אחת הזכויות הבסיסיות ביותר שעומדות לכם במצב זה.

תנאי הביטוח השונים הנוגעים לנכות הנגרמת מתאונה, והדרך שלכם לקבל את שמגיע לכם

  • כיצד מקבלים כספי ביטוח? רובנו מבוטחים בפוליסה כזו או אחרת הנוגעת לתאונות מסוגים שונים. בין אם ביטוחי רכב המבטחים אותנו במצבים של תאונות דרכים, ובין אם ביטוח לתאונות עבודה או לתאונות בבית – אנחנו משלמים בכל חודש בכדי להיות מוכנים למצב בו אנחנו לא כשירים לעבוד, ואנחנו צריכים לקבל את התמיכה הכלכלית הנחוצה לנו. במצבים שכאלה אנחנו תובעים את כספי הביטוח – אבל לא תמיד הכל הולך חלק, ולעתים נחוצה חוות דעת משפטית בכדי שנוכל לקבל את כספי הביטוח.
  • מהי חוות הדעת המשפטית? על אף שמה, חוות דעת משפטית בהקשר של כספי ביטוח היא למעשה חוות דעת רפואית. חוות הדעת הזאת למעשה מאשרת בצורה חד משמעית את המצב הרפואי בו אתם נמצאים ומעידה על רמת הכשירות שלכם לעבודה, ולמעשה מתעדת את הפגיעה הגופנית שנגרמה לכם. חוות הדעת הזאת היא קריטית בכדי שתוכלו להוכיח בפני הביטוח (או בית המשפט) את הנזק שנגרם לכם, וכך גם את הפיצוי שאתם צריכים לקבל.

אתם צריכים לדעת גם לגייס את אנשי המקצוע הרלוונטיים שיבטיחו לכם את שמגיע לכם

במידה ונחוצה לכם חוות דעת משפטית, אתם צריכים לדעת למי לפנות בכדי לקבל את חוות הדעת המדויקת שתבטיח לכם את שמגיע לכם. גם בתחומים רבים אחרים הנוגעים במצבים עדינים שכאלה, של נכות לאחר תאונה – אתם צריכים לפנות לאנשי מקצוע שונים במטרה להבטיח לעצמכם את כספי הביטוח שמגיעים לכם.