מעלון מדרגות לנכים

להפוך את המדרגות הכי בעייתיות לנגישות

בעלי מוגבלויות ונכים הם אוכלוסייה שצריכה עזרה אפיל ובדברים הפשוטים ביותר. ההבדל בין מקום מסוים אליו יכול להגיע הנכה או כל אדם אחר שמתנייד באופן קבוע או זמני על כיסא גלגלים לבין מקום כלשהו יכולות להיות כמה מדרגות ספורות. לכל בעל מוגבלויות באשר הוא, כולל אנשים עם קביים או הגבלות פיזיות אחרות, עלייה במדרגות לא רק בלתי אפשרית אלא יכולה גם לסכן מאוד את בריאותם, ודאי כאשר הם לבדם. מעלון מדרגות לנכים יכול לפתור את הבעיות הללו בלי בעיות ונותן להם עצמאות מוחלטת בעלייה במדרגות והניידות במקומות ציבוריים ואפילו בבית.

כיצד פועל מעלון מדרגות לנכים?

  • מעלון מדרגות לנכים מגע כדי לפתור את אחת הבעיות היום יומיות של נכים ובעלי מוגבלויות והיא עלייה במדרגות. עלייה במדרגות נשמעת לנו אפשרות מעייפת במיוחד להגיע לקומות העליונות אך בהיעדר מעלית נכים ובעלי מוגבלויות כלל לא יכולים לבצע אותה. מעלון למדרגות הוא מתקן מיוחד שנשאר באופן קבוע בגרם המדרגות והוא נמצא בצמוד לקיר כמו בצמוד לאחד מצדדי המדרגות אפילו כשמדובר במדרגות ספירליות. המעלון מכיל במת הרמה קטנה שעליה עולים עם כסא הגלגלים או בצורה כסא והוא מגיע עד למעלה בלחיצת כפתור.
  • מעלון מדרגות לנכים הוא פתרון נהדר לא רק למי שמתנייד על כסא גלגלים אלא לכל אדם שאינו יכול לעלות. מעלונים רבים מכילים כיסאות קטנים עליהם אפשר להתיישב ולעלות למעלה מתי שרק רוצים. העלייה מהירה ובטוחה ונעשית בצורה חזקה כאשר התפעול של המעלון פשוט מאוד. מעלון כזה יכול להיות פתרון נהדר לכל מקום.

לעלות מדרגות ללא עזרה

אמנם בתחילת השימוש של מעלון מדרגות לנכים יש צורך להכיר מעט את המערכת ולהבין כיצד היא פועלת והכי חשוב, להבין שהמעלון בטוח ואמין, אך לאחר מכן ניתן להתנייד בעזרתו גם לבד לחלוטין. פתרון כזה יכול להיות מעולה כשאי אפשר למצוא אף פתרון אחר כמו מעלית או עליות ללא מדרגות והמעלון יכול להיות מותקן גם בשטחים קטנים יחסית ובמתאר ביתי כמו במגזר העסקי במקומות שמחפשים פתרונות הנגשה אפשריים.