העלמת קמטי הבעה במצח

הקמטים מופיעים בגיל מאורח ואם תעשנו הם כנראה יופיעו מוקדם יותר, אך יש סיכוי שהם יטרידו אתכם אפילו מגיל צעיר. קמטי הבעה הם מהקמטים הכי טבעיים שיש אך יש אנשים שפשוט לא יכולים לסבול אותם. זה הזמן לגלות מה אפשר לעשות בנידון ובמה זה כרוך.

מהם קמטי הבעה ומדוע להיפטר מהם?

קמט הבעה הוא למעשה קמט שמופיע רק כשאנו עושים הבעה מסוימת. קמטים אלו נפוצים מאוד אצל כל אחד אך הם מופיעים באופנים שונים ובחומרות שונות, כאשר המילה 'חומרה' לא מתארת את המצב תמיד כמו שהוא, הרי יש אנשים שממש אין להם בעיה עם אותם קמטים ויש כאלו שאפילו אוהבים אותם מאוד, בדרך כלל גברים. הקמטים הנפוצים ביותר הם קמטים שמופיעים ליד העיניים כאשר מחייכים, ולטענת האנשים שסובלים מהם, הם הורסים להם את החיוך, כמו גם קמטים במצח כשמרימים גבה שיכולים להפריע מאוד בעיקר לנשים.

העלמת קמטי הבעה במצח

  • כדי להעלים קמטי הבעה אלו יש צורך בתכשירים מיוחדים כאשר יש מגוון רחב של טיפולי אנטי אייג'ינג שיכולים להתאים. פילינג יכול להיות פתרון הולם אך הוא דורש תחזוקה קבועה ופילינג לעתים תכופות. פתרון שיכול להיות קבוע יותר הוא בוטוקס שלו יש מגוון רחב של יתרונות.
  • בהזרקת בוטוקס יש חומר מיוחד שנכנס לעולם בסוף המאה האחרונה בשימושים נפוצים מאוד וכיום מדובר באחת מהשיטות הכי טובות להעלים קמטים, ביניהם גם קמטים שנוצרים מהבעה. הבוטוקס למעשה מרפה את השריר, הוא 'ממלא' אותו, וכך אותם קמטים לא נראים כמעט ובכלל.
  • את הבוטוקס מזריק רופא מומחה אל האזור שבו יש קמטים אחרי שהוא בוחן אותם. יש התחשבות בצורת הקמט ולכן יש צורך לעשות עבודה מדויקת שתצליח להעלים כמה שיותר ממנו.

האם כל קמט ניתן להעלים?

ברגע שמופיעים הקמטים מגיל צעיר חשוב לטפל בהם כמה שיותר מהר, כי עם הזמן הם יהיו יותר ויותר קבועים ויהיה קשה להעלים אותם לחלוטין. חשוב לזכור שקמטים הם דינמיים, זאת אומרת משתנים עם הזמן, ולכן יש סיכוי שתצטרכו לעבור טיפול נוסף בהמשך. כמו כן, לפעמים הטיפול רק מטשטש אותם בצורה ניכרת ולא מעלים אותם לחלוטין.