לא צריך פילטר- בניית שרירים בארבעה טיפולים

הגוף שלנו הוא מקדשנו, לכן חשוב לשמור עליו, לטפח אותו ולחזק אותו. לעיתים אנו עושים את העבודה הקשה, אוכלים בריא ומתאמנים בדרך קבע, אך איננו מצליחים להגיע לתוצאות שעליהן אנו חולמים. התחושה שנגרמת מכך עשויה לגרום לנו לתסכול ורצון לוותר לגמרי, אך רגע לפני שאתם מרימים ידיים הרשו לנו לספר לכם על הטיפול המיוחד שיעזור לבנות לכם את השרירים שאתם רוצים וגם לשרוף שומן תוך כדי.

בניית שרירים בקלות ובמהירות

מכשיר חדש שהגיע לא מזמן לישראל, יביא לכם תוצאות לאחר מספר טיפולים קצרים. המכשיר גורם לבניית שרירים על ידי הפעלה מיטבית ואינטנסיבית שלהם. בניית שרירים באמצעות המכשור הטכנולוגי הזה אינה דורשת הליך פולשני או זמן החלמה.

במהלך הטיפול המכשיר גורם לשרירים להתכווץ 20,000 פעמים במשך חצי שעה בלבד. הדבר נעשה באמצעות אנרגיה אלקטרומגנטית בעוצמה גבוהה. מדובר באימון על־אנושי אשר מביא לניצול של מאה אחוז מהשריר, דבר שאינו ניתן לבצע גם באימוני הכושר הקשים והמפרכים ביותר. המכשיר מטפל גם ברקמות השומן שנמצאות באזור המטופל וכך מואץ תהליך שריפת השומן, דבר אשר מסייע לשריר להיחשף עוד יותר ולשומן לרדת. אין אף טכנולוגיה אחרת אשר מביאה לפעילות כל כך ממוקדת של שרירי הגוף והשומן.

באילו אזורים בגוף אפשר לעשות טיפול בניית שרירים?

ניתן לבצע את הטיפול במספר אזורים שונים, כאשר עבור כל אחד מהם נדרשת סדרת טיפולים של ארבעה מפגשים בני חצי שעה המתפרשים על גבי שבועיים.

אם אתם חושקים בריבועי בטן משורטטים וברורים ולא מצליחים להשיג זאת על ידי אימונים, תנו "בוסט" לגוף והתמקדו באזור הבטן. אם אתם מעוניינים בשרירי ידיים בולטים, כך שיתקבל מראה יותר מחוטב, בחרו בטיפול אשר מתמקד בחיזוק ופיסול שרירי הידיים (יד אחורית או יד קדמית). ולבסוף, למי שמשתוקקת למראה ישבן מורם ומוצק, שיעלה אותך בדרגה באימוני הכושר, כדאי לבחור בטיפול אשר מתמקד בישבן. כל שנדרש הוא לשכב על מיטת הטיפולים ולתת למכשיר לעבוד וכמובן לשמור על תזונה נכונה ובריאה.

האם קיימת סכנה של העמסת יתר על הגוף?

זה נכון שאם היינו חושבים על אימון בן חצי שעה שבו אנו עושים עשרים אלף כפיפות בטן, שכיבות סמיכה או "סקווטים", הדבר היה נשמע פשוט מטורף, אך בהליך הטיפול המבוקר נעשית פעולה שמטרתה להיפטר מהרעלנים וחומצת החלב אשר נפלטים בעת העבודה על השריר. לכן, לא נשקפת סכנה לגוף בעת העבודה הקשה וגם לא אחריה. למעשה, אין כלל צורך בזמן החלמה לאחר ההליך בדיוק מהסיבה הזו והשרירים אינם נתפסים או כואבים לאחר הטיפול. נהפוך הוא, אימון העל הזה יעזור לכם להעצים את אימוני הכושר ולהגיע ליעדים חדשים. מכאן השמיים הם הגבול.

האם הטיפול מתאים לי?

כל אחד ואחת יכולים לעבור את סדרת הטיפולים. יחד עם זאת, ישנם מספר מצבים בהם לא ניתן לבצע את הטיפול. לדוגמא אנשים שעברו השתלת מתכות בגופם או קוצבי לב, כמו גם נשים בהריון. מלבד הסייגים הללו טיפול בניית שרירים יתאים לכל מי שמעוניין להתמקד בעיצוב וחיטוב של אזורים מסוימים בגוף. הוא מתאים גם כן לנשים אחר לידה שרוצות לזרז את תהליך שיקום צורתו של הגוף, או למי שמתאמן אך מתקשה להגיע לתוצאות הרצויות.