כך תשיגו בטן שטוחה ושרירית

כולם רוצים גוף חטוב, בטן שטוחה ושרירית ואם אפשר גם מהר וללא מאמץ. הדרך הידועה להגיע לכך היא ביזע ובעוד יזע, ויש צורך לעבוד קשה ולהתמיד לאורך זמן כדי לראות תוצאות. כמו בכול דבר, העקשנות והנחישות משתלמות וכדי להשיג גוף חטוב צריך להתאמן לא מעט, להקפיד על תזונה בריאה ודלת שומן לאורך זמן כדי לראות ירידה במשקל ועלייה במסת השריר.

בונים קוביות

החלום הגדול של רוב האנשים הוא בטן חזקה, ריבועים בבטן, ידיים ורגליים חטובות וחזקות ונראה שחלום הקוביות נצרב בעיני רבים כהוכחה לרמת כושר גבוהה ואחוזי שומן נמוכים. אז איך בדיוק משיגים את המראה הזה? הדרך, מתברר, אינה קצרה ועוברת דרך לא מעט תרגילי כושר, התמדה ולא פחות מכך – גנטיקה.

חיטוב זה חשוב אבל…

כול מי שמעוניין בריבועים שריריים בבטן צריך לדעת שאין לכך בהכרח קשר לכושר גופני, ויש אנשים חזקים ובעלי כושר שיא שהריבועים שלהם מסתתרים אי שם ולא נראים על פני הבטן, ולחילופין, נערים שדופים שאינם בכושר שיא אך בעלי קוביות בטן לתפארת. חשוב לציין שתזונה בריאה ושמירה על אורח חיים בריא וספורטיבי הם כשלעצמם בעלי חשיבות רבה, אך הם לא בהכרח ייצרו את הריבועים בבטן.

אפשר ורצוי לחזק את שרירי הבטן בעזרת תרגילי כוח שונים שיגדילו את מסת השריר על חשבון אחוזי השומן בגוף. מתאמנים רבים עובדים ללא לאות ומבצעים תרגילי בטן אך לא רואים תוצאות ברורות. לרוב, אותם ריבועים חזקים נמצאים שם אך הם חבויים מתחת לשכבת שומן למרות האימונים והזיעה. אז אילו תרגילים כדאי לבצע ומה מומלץ לאכול כדי לאפשר לשרירי הבטן לבלוט?

להגיע לאחוזי שומן נמוכים

הדרך לירידה במשקל וירידה באחוזי השומן לרוב צריכה לכלול גירעון קלורי, כלומר צריכת הקלוריות תהיה נמוכה יותר משריפת הקלוריות. במקביל יש צורך לחזק את הגוף על ידי אימונים ותרגילי כוח מגוונים העובדים על כול שרירי הבטן, בנוסף לתרגילים העובדים על הידיים, הכתפיים, הירכיים, אימוני סקוואט ופלאנק.

הטיפול שיעזור לכם להשיג בטן שרירית

לאנשים שאינם חובבים אימוני ספורט אינטנסיביים אבל עדיין רוצים גוף חטוב, שרירי וחזק, הטכנולוגיה המתקדמת ופורצת הדרך בתחום טיפולי האסתטיקה מצאה פתרון מהיר וקל יותר. EMSculpt הוא מכשיר חדשני בתחום פיסול וחיטוב הגוף המאפשר לשרוף שומנים ולחטב את שרירי הגוף בעודכם שוכבים בנוחות על הגב בחדר ממוזג. המכשיר מפסל את שרירי הגוף ובונה מסת שריר באמצעות טכנולוגיה אלקטרומגנטית הפועלת בעוצמה על אזורים שונים ויוצרת הפעלת שרירים וכיווץ אינטנסיבי רב בזמן קצר. על ידי פולסים ששולח המכשיר, הוא גורם להפעלת השרירים באופן המדמה אימון אינטנסיבי, אך באופן מהיר וממוקד הרבה יותר מכול אימון אנושי. כך ניתן לשרוף קלוריות, להעלות את מסת השריר ולזכות בריבועים הנהדרים שתמיד חלמתם עליהם.