איך נשתה יותר מים?

כמה כוסות מים שתיתם היום? ללא ספק, שתיה מספיקה היא דבר חשוב, במיוחד במדינה חמה כמו שלנו. כאשר אנחנו רוצים לשתות כמות מספקת של מים, אנחנו צריכים בראש ובראשונה לחשוב על המים שאנחנו שותים כשאנו נמצאים בבית. אנחנו יכולים לשתות מים מהברז, אבל מה קורה כשמתחשק לנו דווקא לשתות סודה? או ליהנות מכוס מים צוננים אחרי אימון? בר מים תת כיורי הוא פיתרון נהדר לכך ומאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של בר מים – אבל בצורה פשוטה ונוחה הרבה יותר. די בר הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי באמת לשתות מספיק מים.

התקנת בר מים תת כיורי היא בראש ובראשונה בחירה של טעם. די בר הוא בר מים אשר מכיל שני סננים שמטרתם לקטול חידקים, מה שמשפר באופן משמעותי את טעמם של המים. כשהמים שאנו שותים טעימים לנו, סביר להניח שאנחנו נשתה מהם יותר. זו גם דרך טובה להרגיל את הילדים הצעירים במשפחה לשתות די מים. יהיו מי שיגידו שהם לא חשים בהבדל בטעם המים כאשר הם שותים מים מהברז או מבר מים ולכן יבחרו באפשרות של קנית בקבוקי מים מינרליים. כיום כבר ידוע מעל לכל צל של ספק על הנזקים האדירים לסביבה כתוצאה מצריכת בקבוקי פלסטיק.לכן, ברכישת בקבוקי מים מינרלים יש גם היבט סביבתי שכדאי לתת עליו את הדעת.

לפנות יותר מקום במטבח

יהיו מי שיגידו כי ההבדל בין די בר שהוא בר מים תת כיורי לבין בר מים הניצב על השיש הם מינוריים. התשובה לכך היא שהמקום אותו תופס בר המים שנמצא על השיש הוא שטח ריק שאפשר היה לעשות בו שימוש אחר. אם אתם זקוקים לשטח פנוי על השיש (ובינינו, מי לא?) או שהמטבח שלכם מלכתחילה קטן, כדאי מאוד להתקין בר מים תת כיורי. בר המים הזה יאפשר פינוי מקום על השיש, והוא לא יבלוט כמו שברי מים שאינם תת כיוריים בולטים. כיום גם העיצוב של בר מים תת כיורי ובמיוחד של די בר הוא הרבה יותר מודרני וסולידי, וכמעט שאינו מורגש.

חשיבות שירות הלקוחות

במידה ובחרתם לשדרג את חוויית שתית המים שלכם ולעבור להתקנה של בר מים תת כיורי, אל תתפשרו על שירות הלקוחות. שירות לקוחות איכותי ומהיר יבטיח לכם הנאה רציפה משתיית המים. תקלות תמיד עלולות להתרחש, גם במכשירים המתקדמים ביותר. מסיבה זו כדאי מאוד לבחור בבר מים תת כיורי אשר מספק גם שירות לקוחות זמין. כמו כן, במידה ואתם שומרי שבת כדאי לבחור בבר המים של די בר אשר מאפשר שימוש בבר המים גם בשבת מבלי לחלל שבת. בנוסף לכל אלה, חשוב לוודא שבר המים אשר בו בחרתם הוא בעל תו תקן מתאים כדי להימנע מכשלים ותקלות.