הכל על כלים לפדיקור

מה זה פדיקור?

פדיקור הוא טיפול יופי לכפות הרגליים אך הוא תורם מאוד גם לבריאות כף הרגל והציפורניים שברגליים שכן הוא כולל ניקוי יסודי ומשפר את מראה האצבעות. הפדיקור יכול להתבצע באופן עצמאי או באופן מקצועי ומרבית הנשים אשר מבצעות את הפדיקור מעדיפות לפנות אל קוסמטיקאית מקצועית אשר למדה את התחום בצורה מסודרת באחד מהמוסדות אשר מלמדים את תחום האסתטיקה.

במהלך הטיפול משייפת וגוזרת הקוסמטיקאית את הציפורניים ברגלים עד שהן מקבלות מראה חלק ואסתטי. כמו כן, מטפלת הקוסמטיקאית ביבלות או לחילופין- בעור קשה. מעבר לזאת, ישנן קוסמטיקאית אשר משדרגות את הפינוק ומבצעות גם עיסוי בכפות הרגליים. עם סיומו של טיפול הפדיקור מורחת הקוסמטיקאית לק שנבחר על ידי הלקוחה.

 

אבל למה כל כך חשוב לעשות פדיקור?

כפות הרגליים שלנו סוחבות אותנו במשך כל שעות היום ובמידה וההליכה אינה נכונה, ההליכה מאומצת מידי, ההיגיינה אינה טובה דיה, ישנה תקופת יובש, הציפורניים אינן מקבלות את הטיפוח הדרוש או במידה וישנה השפעה גנטית כלשהי, עשויות כפות הרגלים והציפורניים להיפגע- דבר אשר עשוי לבוא לידי ביטוי בעקבים סדוקים, יבלות, ציפורניים חודרניות וכו'.

 

אז איזה ציוד נחוץ לטיפול?

כלים לפדיקור צריכים להיבחר בצורה מדויקת וקפדנית ביותר. על הקוסמטיקאית לבחור אך ורק בכלים איכותיים ועמידים. כדי ללכת על בטוח ולרכוש כלים לפדיקור ברמה גבוהה מומלץ לפנות אל היצרנים המוכרים ביותר בתחום ולבחון קטלוגים של מוצרים שונים כמו למשל- פצירות, מספריים, מכשירים טכנולוגיים שונים, ריהוט מתאים לקליניקה אשר מאפשר לקוסמטיקאית וללקוחה להרגיש בנוח ועוד. מעבר לזאת, צריכה הקוסמטיקאית להישאר מעודכנת בנוגע לכל המוצרים החדישים ביותר בתחום שכן ישנו מגוון נרחב של כלים לפדיקור והם מתחדשים ומשתכללים כל הזמן.

 

נקי ובריא- לכפות רגליים יפות ומטופחות

באמצעות בחירת קוסמטיקאית איכותית, סבלנית ונעימה אשר צברה ניסיון, עובדת בקליניקה מסודרת ונקייה, גובה מחירים הוגנים ומשתמשת בציוד פדיקור איכותי וחדיש תוכלו להבטיח לעצמכם כפות רגליים נקיות, מרשימות ובריאות. כמובן- שיהיה עליכם להגיע אל הקליניקה מידי תקופה ולבצע את הטיפול באופן שגרתי.