חיוך בפה רחב עם שיניים צחורות ועיניים בורקות – הן המפתח לנפשו של האדם.

במקום לכסות את הפה כשמחייכים, במקום לדבר בשפתיים חשוקות, במקום להתבייש לצחוק בקול – הגיע זמן השינוי. שיקום הפה זו הדרך  היחידה להרגיש אחרת, לפרוץ מהמבוכה, ליזום שיחה עם זרים, לחייך, לצחוק, להנות!!!

דר' בלן הוא הכתובת. דרך יחודית, מהירה לשיקום הפה. נגמרו הימים ששיקום הפה אורך חודשים רבים. לא עוד פגישות של פעם, פעמיים בשבוע במשך עידנים. ביום אחד ניתן לבצע שינוי מהותי של שיקום הפה. הדבר נעשה בדרך של שילוב יחודי של טכניקות חדישות. את שתלי השיניים אפשר לראות בהדמייה מודרנית. הדמייה היא האפשרות לראות במחשב איך השיניים יראו לאחר ביצוע העבודה.

כשהאפשרויות המודרניות והמתקדמות יוצאות לעזרת שתלי שיניים, הדרך ברורה ומדוייקת. ההחלטה לעשות שינוי ולטפל אחת ולתמיד בבעיות השיניים היא החלטה לא פשוטה. ההחלטה כרוכה בהתגברות על החשש מרופאי שיניים, החלטה כספית, ההתלבטות של לאן ואצל מי. והנה ישנה כתובת מקצועית וברורה: דר' בלן.

איך עושים שלא ירגישו שיש שתלי שיניים בפה? הרי זה הפחד האולטימטיבי בנושא הזה (מלבד עצם הפחד מהרופא…) רק על-ידי בחירה של מקום מקצועי ורופא מקצועי וצוות מקצועי. הפחד הזה שהשתל יתרופף ויזוז בפה וכולם יראו – משתק. ולכן, כל-כך חשוב להקפיד ולבחור את הטוב ביותר – דר' בלן עונה על הקרטריון הזה. הדרך פשוטה אם עושים את הבחירה הנכונה.

כמו כל נושא הרפואה גם רפואת השיניים עברה התקדמות עצומה. במקום חדרון עם כסא מאיים, פקידת קבלה שמשמשת גם שיננית וגם מגישה לרופא את איזמלי האימה, את 'יונק הרוק', והמקדחה כשמה כן היא – מעבירה רטט של פחד. כמו בסרט אימה מתקרבת אלינו וקודחת את נשמתנו החוצה. והכאב? – זכרון מזוויע!

הכל השתנה! – אולם מבהיק ומצוחצח עם תמונות נעימות ומודרניות. כורסאות מפנקות שמרככות את ההמתנה. פקידות קבלה מקצועיות שמלהטטות במחשב ומוצאות מקום פנוי בתאריך ובשעה הנוחים לך. שינניות מקצועיות שעושות את מלאכתן בחיוך ובסבר פנים נעים. והכאב – אותו זכרון איימים, גם הוא כבר זכרון העבר. אין צורך לחשוש מכאבים. הרפואה התפתחה גם בתחום זה. יש משככי כאבים של לפני ואחרי. סבל משיניים הוא זכרון העבר. אין בו צורך!

את החשש האולטימטיבי משתלי שיניים ומשיקום הפה ועוד מילים מאיימות כאלה – אפשר להשאיר מאחור. אפשר לחייך גם לפני הטיפול – עכשיו שיודעים מה מצפה לנו – ובעיקר כשיודעים מה תהיה התוצאה  אחר-כך!

שליחת תגובה