כל מה שרציתם לדעת על רפואה אסתטית

בעידן שלנו ניתן מקום של כבוד למראה החיצוני. אין זב סוד כי לאדם בעל חזות מרשימה יותר ישנם סיכויים גבוהים יותר להצלחה מול אדם בעל נתונים דומים וחזות חיצונית מרשימה פחות. למראה החיצוני ישנה חשיבות הן בתחום הזוגי, הן בתחום החברתי והן בתחום העבודה והקריירה. כמובן שלהצלחה נדרשיםמקצועיות וכו חרצון אך למראה ישנו חלק לא קטן בתחושה של אדם מול עצמו, בדימוי העצמי שיבנה ועקב כך בבטחון העצמי ובמה שיקרין החוצה. למזלנו, היום ישנה רפואה אסתטית, ענף המחבר בין אסתטיקה ורפואה אשר באמצעות טיפולים פשוטים יחסית מסוגל לחולל פלאים במראה.                                                                                      

מהי בדיוק רפואה אסתטית?

רפואה אסתטית, כאמור, היא נקודת החיבור בין רפואה ליופי. בניגוד לתחומים אחרים ברפואה, לטיפול שנעשה במסגרת הרפואה האסתטית ניגש אדם מרצונו החופשי וזאת על מנת לבצע שיפורים ותיקונים במראהו החיצוני כגון מילוי שפתיים. ישנם גם שאומרים כי זהו הענף ברפואה המוכיח כי רפואה היא אמנות. הרפואה האסתטית כוללת גם ניתוחים אסתטיים ולכן נחשבת לרפואה לכל דבר. את הניתוחים חייב לבצע רופא. עם זאת, ישנם גם טיפולים קלים ופחות פולשניים המשיגים תוצאה דומה  אשר אותם יכול לבצע גם קוסמטיקאי מוסמך. הרפואה האסתטית עוסקת בשיפור המראה החיצוני גם מהכיוון של הרפואה המשלימה. אם מדובר על תופעה של נשירת שיער, ימליץ המטפל על תכנית לתזונה נכונה אשר שמה דגש על ויטמינים לשיער החיוניים לו כמו ויטמינים מקבוצת B לדוגמה.

מהם הטיפולים החדשניים בתחום הרפואה האסתטית?

הטיפולים בתחום הרפואה האסתטית מתחדשים ומשתכללים כל הזמן כאשר טיפולים חדשניים ישיגו תוצאות טובות בפעולה שהיא פשוטה יותר, פולשנית פחות וזמן ההחלמה הנדרש בעקבותיה הוא קצר. בתחום העלמת קמטים ישנם היום מספר טיפולים אשר התוצאות הטובות כבר בהחלט נראות בשטח. אחד מהם הוא הפילינג לייזר אשר בו נעשה שימוש באנרגיה של גלי רדיו. אנרגיה זו המוחדרת לעור מעודדת את היווצרותו של חלבון הקולגן שמביא לגמישותו ולהחלקתו של העור. טיפול נוסף אשר הוכיח את עצמו הוא מילוי קמטים, טיפול שיכול להתמודד גם עם קמטים עמוקים המתמלאים בעזרת חומר מילוי. גם בוטוקס הוא סוג טיפול ידוע וותיק יחסית.

איך לבחור מרפאה?

מומלץ לבחור במרפאה הנוהלת על ידי רופא בעל ניסיון בתחום. רופא המכיר היטב את תחום הרפואה האסתטית מכל היבטיו- מכיוון רפואה הקונבנציונלית בעל ניסיון בטיפולים השונים וגם מהרפואה המשלימה ויוכל להמליץ על אורח חיים שיתרום למראה רענן כמו לקיחת ויטמינים לשיער במקרה של טיפול בנשירת שיער. כך אפשר להבטיח תוצאות טובות יותר ולהפחית למינימום סיבוכים שעשויים להיות במידה והטיפול נעשה ביד לא מיומנת.

שליחת תגובה