להוריד מפנינו מספר שנים ללא ניתוחים

משפטים כמו "העולם שייך לצעירים" אינם כבר קלישאות אלא דרך התנהלות של העולם. היום אכן על מנת להשפיע ולהיות בעל קול בחברה, על אדם קודם כל להוכיח שהוא מרגיש טוב עם עצמו. תחושה עצמית טובה מגיעה גם באמצעות מראה שישביע את רצונו. אם בעבר על מנת לגרום למראה צעיר יותר, במיוחד של עור הפנים היה צורך בניתוחים, היום הדבר כבר אינו כך. ישנם מספר טיפולים לא פולשניים וקלים שמחליקים את עור הפנים וגורמים לו להראות טוב יותר.                                            

לשמור על עור הפנים בעזרת פעולות בסיסיות

הדבר הראשון שמומלץ לעשות בכדי לשמור על עור הפנים והעור בכלל הוא לחשוף אותו חשיפה מועטה ככל שניתן לשמש. אמנם מספר דקות ביום בשמש הן חיוניות לבריאות אך לא מעבר לכך. כאשר יוצאים מהבית לשהיה בחוץ מומלץ למרוח קרם הגנה. גם שינה טובה חשובה לעור הפנים שכן במהלכה משתחרר הורמון הגדילה המחדש את רקמות העור. כך גם במהלך פעילות גופנית. אכילה של מוצרים החיוניים לגופנו כמו ירקות ופירות, דגים המכילים אומגה 3 או שמנים בלתי רוויים כמו שמן זית מחליקה את העור. פעולות אלה של שמירה בסיסית מהוות טיפולי אנטיאייג'ינג בפני עצמן.

טיפולים בבית או במכון יופי

מלבד השמירה הבסיסית בדרכים הנגישות לכולנו, מריחת תכשיר לעור המכיל חומרים המהווים את הבסיס של טיפולי אנטיאייג'ינג היא חיונית. כדאי שהתכשיר יכיל, לדוגמה רטין או רטינול אשר מזרזים את ייצור הקולגן אשר מגביר את חיוניותו וגמישותו של העור. גם הפיקנוגנול העשוי מקליפתו של עץ האורן מגביר את ייצור הקולגן ומסייע בהחלקת קמטים וקמטוטים. ניתן להעזר גם בטיפולים הנעשים במכון יופי כמו טיפולי פילינג כימי או מכני וטיפולי חמצן. המבוגרות יותר בינינו יכולות להחליק את הקמטים באופן ניכר באמצעות מילוי קמטים.

למלא את החסר

מילוי קמטים הוא שיטת טיפול פופולארית, במיוחד עבור קמטים עמוקים אשר התכשירים העדינים יותר כבר אינם יכולים להתמודד עימם. מילוי הקמט נעשה באמצעות חומרים שונים הנבדלים זה מזה בטווח הפעולה שלהם. הרסטילן, לדוגמה, הוא חומר אשר פעיל לטווח הקצר. ארטקול הוא חומר אשר יעיל לטווח הבינוני. אם מעוניינים בטיפול אשר יחזיק לאורך זמן ניתן למלא את הקמט באמצעות שומן הנשאב מן הגוף או באמצעות סיליקון. בכל מקרה זהו טיפול קל, כמעט בלתי מורגש וכל החומרים בהם נעשה שימוש במסגרת השיטה נחשבים לבטוחים.

שליחת תגובה