קמטים – הם לא רק עניין של אופי

לא, אני לא אוהבת את הקמטים סביב השפתיים. אני גם לא אוהבת את הקמטים שיורדים מצדי האף לצדי הפה. וגם לא את הקמטים בזוויות העיניים ואפילו לא את הקמטים שהופיעו לאחרונה בלחיים. כל הדבורים שקמטים נותנים אופי לפנים שלי – לא מנחמים אותי. קמטים הם קמטים והם חרושים בפני כמו תלמים בשדה. גם בשדה הכי יפה – התלמים הם קמטים!   Summer relaxation

לקח לי זמן – כל דבר לוקח לי זמן של להעביר את המחשבה לביצוע – והגעתי למסקנה: 'בשביל מה לא לאהוב משהו, צריך לשנות ולחזור לאהוב!' במרפאת ד"ר אודי בר יש פתרון: פילינג לייזר. מהיר, קל, פשוט ובלי כימיה ושריפת העור. לראשונה שמעתי על הטיפול מחברה בקנדה. היא הגיעה לביקור בישראל ובשדה התעופה כמעט עברתי לידה מבלי להכיר. מדהים – עור רענן, העיניים ללא קמטוטים והכי מרשים מסביב לשפתיים לא היו קורי קמטים. חברתי נראתה זוהרת. כיוון ששתינו חברות שנים רבות ולא מתביישות לשתף אפילו במחשבות הכי אישיות, מיד קבלתי דו"ח מפורט על תהליך מילוי קמטים שהיא עברה. "טוב, זה בוודאי רק בקנדה וארה"ב" – נשפתי בקנאה. חברתי לא התעצלה, מיד שלפה את הסמארטפון והביאה תשובה: "יש בישראל, והרופא ממש חתיך, לפי התמונה שמופיעה באתר שלו".

ביררתי וקראתי ואכן זה אפשרי ואפילו בר השגה. בתהליך של פילינג עמוק העור עובר תהליך של רגנרציה (חידוש תאים או אפילו איברים, כמו אצל שממית גדועת זנב). התחדשות עמוקה זו מגרה את העור ליצור סיבי קולגן ואלסטין – החלבונים החיוניים לגמישות ולכושר החוזק של העור. במהלך הטיפול חודרות קרני הלייזר בעלות אורך גל מסויים לשכבות העור העמוקות וגורמות לפציעות מיקרוסקופיות. הדבר מגרה את רקמות החיבור להבנות מחדש וליצור רקמת אפיתל חדשה. והתוצאה: עור צעיר יותר, מתוח יותר, זוהר יותר תוך פרק זמן קצר.

העלמת קמטים היתה הבקשה הסודית שלי במשך מספר שנים, ופחדתי – מתהליך של טיפול פילינג עמוק או שיוף מכני, העלולים לגרום לשינוי קשה כמו צלקות ושינויי גוון. עכשיו כאשר אני רואה שאין תוצאות לווי קשות, וחברתי היא הוכחה חיה שהטיפול מצליח – אני מוכנה לקראת השנה החדשה להתחלה חדשה ללא קמטים.

עכשיו אני יכולה לממש את החלום. לא, אני לא רוצה להראות לא טבעית ומתוחת פנים וצוואר. אני רק רוצה לטשטש היטב את קמטי האופי והגיל שנחתו עלי, מבלי שרציתי אותם ומבלי שיתאימו לי.

 

שליחת תגובה