קולון הידרותרפיה

אחד הטיפולים הכי יעילים לשטיפת המעי הוא קולון הידרותרפיה. זהו טיפול שקיים כבר כמה עשורים בתחום הרפואה ובעיקר בתחום הרפואה המשלימה. הוא מאפשר למעשה לשטוף את המעי מרעלים ומפסולת מזון ולאפשר למי שרוצה להתחיל שינוי בחיים ולעבור לאורח חיים בריא יותר התחלה חדשה ונקייה לגמרי. במאמר זה נשפוך אור על הטיפול היעיל הזה.

טיפול קולון הידרותרפיה מתבצע במרפאות מומחים שמציעים את הטיפול. במהלך הטיפול שוכב המטופל על גבו ומסתובב בכל יחידת זמן לכיוון אחר כדי לאפשר תזוזה של המעי. במהלך הטיפול מוחדרת צינורית לפי הטבעת. בצינורית שני פתחים – האחד משמש לזרימת המים פנימה והשני לריקון הפסולץ. במהלך הטיפול מוחדרים המים שנשאבים מהמכונה אל המעי הגס, שוהים במעי זמן מוגדר ולאחר מכן יוצאים יחד עם הפסולת. התהליך חוזר על עצמו מספר פעמים.

בין קולון הידרותרפיה לטיפול חוקן

רבים חושבים שטיפול קולון הידרותרפיה הוא טיפול זהה לטיפול החוקן המוכר, אבל למעשה קיימים מספר הבדלים מהותיים. חוקן הוא טיפול שמתבצע על ידי החדרה של צינורית ניקוי לאיזור פי הטבעת, ממש כמו בטיפול קולון הידרותרפיה, אך ההבדל בין השניים הוא בקנה המידה של הטיפול.

חוקן הוא טיפול יעיל ל-20 סנטימטרים מהמעי הגס, אורך הצינורית שבדרך כלל מוחדרת פנימה. קולון הידרותרפיה הוא טיפול שמאפשר לנקות את כל איזור המעי הגס, עד למטר וחצי פנימה אל תוך המעי – עובדה זו הופכת אותו לאמצעי יעיל הרבה יותר לניקוי המעי הגס.

הבדל נוסף הוא בטכניקה. בעוד שטיפול חוקן רגיל מתבצע באופן ידני, הטיפול של קולון הידרותרפיה מתבצע על ידי מכונה שמיועדת לניקוי המעי. המכונה מאפשרת שליטה מדויקת יותר בעוצמה ובכמות של המים, הטמפרטורה של המים ובאלמנטים נוספים. המכונה מחוברת ישירות לצנרת הביוב וכך למעשה האיזור הוא סטרילי ונקי יותר ואין סכנה שהפסולת תזהם את האיזור.

יתרונות הטיפול

לטיפול בשיטת קולון הידרותרפיה יש יתרונות רבים. הטיפול נחשב ליעיל מאד לניקוי רעלים, יותר מניקוי רעלים בכל שיטה אחרת. הסיבה היא שבמהלך הטיפול הקצר יחסית, מתבצע ניקוי של כמות גדולה פי חמישה מבכל שיטה אחרת. זוהי דרך יעילה מאד לנקות רעלים מהר ובאופן קל יחסית. הטיפול מסייע גם במניעת בעיות כמו גזים, עצירויות, זיהומים במערכת העיכול, מעי רגיז ועוד בעיות שונות ומשונות.

היתרונות העיקריים של טיפול קולון הידרותרפיה הם: מהירות, נגישות, דיוק ויעילות. הטיפול הוא מהיר ולוקח פחות משעה, הוא מתבצע במרפאות רבות בכל רחבי הארץ, הוא מדויק ואין לו תופעות לוואי או סכנות והוא כאמור יעיל ביותר. התוצאות מבטיחות התחלה חדשה ואפשרות לצאת לדרך בה אורח החיים הוא בריא יותר ופחות רעלים חודרים אל הגוף.

טיפולי קולון הידרותרפיה מומלץ לעבור במרפאה מוסמכת, סטרילית ונקייה, בה עובד צוות מטפלים שעבר הכשרה רפואית מתאימה.

שליחת תגובה