בעיות גסטרו ותוספי מזון

בעולם המודרני, אנשים רבים מאוד סובלים מבעיות גסטרו שונות, אלו בעיות ומחלות של דרכי העיכול וההתבטאות שלהן מגוונת מאוד ובהחלט לא נעימה. כאשר אנו שומעים על קידום אורח חיים בריא ואימוץ הרגלים נכונים, מדובר רבות על נושאים כגון ירידה במשקל, עליה בעירנות וכיוצא באלו – אך למעשה שיפור והבראת מערכת העיכול הם חלק מהותי בכך. עבור רבים, תוסף מזון כזה או אחר הוא חלק משמעותי בהבראת בעיות גסטרו ויצירת מערכת עיכול יעילה, זהו בהחלט מרכיב חשוב בבריאות כללית, כאשר התאמה אישית של התוספים והרכיבים המתאימים ביותר לכל אחד ואחת משפרים משמעותית את התוצאות.

בעיות גסטרו – לא נעים בכלל

התחום של בעיות גסטרואנטרולוגיות פוגע באנשים מכל הסוגים, בכל שכבות האוכלוסייה, גם באנשים פעילים ובריאים באופן כללי וגם באנשים בעלי מחלו רקע אחרות אשר אינם מנהלים אורח חיים בריא. מכאן, ניתן להסיק כיח אורח חיים בריא על פי ההמלצות המקובלות כיום, אינו ערובה בודדת ומוחלטת לתקינות מערכות גסטרו בגוף, יש היבטים פרטניים המשפיעים על כל אדם, מצב רפואי כולל, היבטי מיקרו באורח החיים עצמם וכן הלאה. לכן גם אין תוסף מזון אחד ויחיד המתקן בעיות גסטרו כמו שאין תוסף מזון יחיד היוצר מערכת עיכול תקינה, משגשגת בפלורת מעי טובה ואשר מספקת ספיגה אופטימאלית של חומרי הזנה לגוף – בריאות הכל אישי, מושפע ממכלול של נושאים ודורש התאמה אישית בהתאם למצב.

בעיות גסטרואנטרולוגיות למיניהן הן כאמור היבט בריאותי לא נעים בכלל, כאשר עבור רבים המקפידים לתפיסתם על אורח חיים בריא מדובר על נושא מתסכל – "אני עושה הכל נכון ובכל זאת סובל…" בעיות אילו כוללות מצבים כגון כיבים פפטיים, צליאק ורגישויות שונות למזונות, בעיות רפלוקס, קרוהן, מעי רגיז, פוליפים או התפתחות סרטן במעי הגס, עצירויות או לחלופין שלשולים, בעיות ספיגה, היווצרות גזים עודפת, פיסורות, כאבים, אבני מרה, מחלת הסעיפים ועוד. לכן אפשר להסיק שמתוך מכלול הבעיות הרחב הללו, יהיה לא הגיוני לחשוב כי תוסף מזון בודד וכללי יכול לתקן את המצב עבור כל הסובלים וכי אורח חיים בריא בהגדרתו הכוללנית הוא התשובה למניעת בעיות גסטרו מלכתחילה.

תוסף מזון בהתאמה אישית ליעילות נגד בעיות גסטרואנטרולוגיות

הטכנולוגיה המודרנית לצד ידע מקצועי ייחודי שנצבר בתחום, מאפשרים כיום להציע פיתרון יעיל יותר עבור בעיות גסטרו רבות, בעיות אשר אורח חיים בריא לבדו ועפ"י המלצות כלליות לא הצליח למנוע או לשפר. הכוונה היא לנטילת תוסף מזון בהתאמה אישית, כאשר הכוונה של תוסף מזון כזה היא התאמה של הרכיבים והמינונים בהתאם לנתונים אישיים של המטופל. אורח חיים בריא הוא כמובן הכרחי ומהותי עבור מערכת עיכול תקינה ויעילה, אך תוסף מזון אשר נבנה בהתבסס על שאלון אישי, בדיקות דם מקיפות ואישיות וייעוץ תזונתי מותאם אישית בהחלט יכול להביא את ההצלחה המיוחלת ולקדם מטופים רבים לעבר עתיד איכותי ונקי מבעיות מערכת העיכול.

שליחת תגובה