מדוע ממליצים לנו לשלב סיבים תזונתיים בתפריט היומי?

תוהים מדוע ממליצים לנו לשלב סיבים תזונתיים בתפריט היומי שלנו? אם כן, לסיבים התזונתיים יצא שם מצוין בקרב דיאטנים ובכלל, בקרב כל אלה העוסקים בבריאות ובתזונה נכונה. הסיבים התזונתיים יכולים לשפר באופן משמעותי את איכות החיים שלנו והם, ללא ספק, רכיב תזונתי חשוב מאד.

הגיע הזמן לאכול נכון!

את הסיבים התזונתיים אפשר למצוא במגוון רחב מאד של מזונות מהצומח. שלא כמו רכיבי מזון אחרים, הסיבים התזונתיים אינם נעכלים בגופנו, אלא עוברים תהליך מסוג אחר. אפשר למצוא הרבה מהם בפירות וירקות (בקליפה שלהם), בגרעינים, באגוזים, בקטניות למיניהן כמו פול, חומוס, אפונה וגם עדשים, וגם בדגנים מלאים מסוגים שונים. לא בכדי דיאטניות רבות ממליצות לצרוך סיבים תזונתיים מדי יום . לטענתן הם יכולים לשפר את בריאותנו ולכן גם לוקחים חלק מתזונה נכונה ואורח חיים בריא יותר.

תורמים לבריאותנו ומסייעים לשמור על המשקל

לסיבים התזונתיים ישנם יתרונות בריאותיים רבים. אחד מהם היא העובדה שהם תורמים לתחושת השובע שלנו. שתיית קפה באלאנס של עלית למשל, הכולל סיבים תזונתיים וחלבונים הידועים כתורמים לתחושת שובע. אם אנו שותים קפה באלאנס לאחר הארוחה, הסיבים התזונתיים והחלבונים שבמשקה יתרמו לתחושת השובע שלנו וכפועל יוצא מכך,  נרגיש פחות בצורך לנשנש חטיפים, מתוקים או מזונות אחרים.

אין ספק כי סיבים תזונתיים הם רכיבים חשובים במיוחד בתזונה היומית שלנו, ולא בכדי מומלצים על ידי דיאטניות רבות בכל העולם. מעבר לעובדה שהם גורמים לנו לתחושת שובע, כמו לאחר שתיית קפה באלאנס, הסיבים התזונתיים עוזרים לנו לשמור על בריאותנו .

שליחת תגובה